سامانه بارشی برف وارد آذربایجان غربی می شود/ خودروها هنگام تردد در جاده ها زنجیر چرخ داشته باشند
۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۹:۴۲
شناسه : 269057
5

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی گفت: آذربایجان غربی در هفته جاری شاهد سامانه بارشی برف در شهرهای استان بوده و توصیه می شود شهروندان برای تردد با خودروها در محورهای مواصلاتی استان حتما از زنجیر چرخ و وسایل ایمنی استفاده نمایند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر،

مهدی صابری در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به اینکه دمای هوای آذربایجان‌ غربی در اوخر این هفته ۱۲ درجه کاهش ‌می ‌یابد، اظهار داشت: بر اساس پیش‌ بینی به ‌عمل ‌آمده با عبور سامانه بارشی از استان، روزهای چهارشنبه و پنجشنبه شاهد بارش برف در نقاط مختلف استان خواهیم بود.

وی افزود: روز جمعه با خروج این سامانه بارشی از استان، هوا سردتر شده و امکان بالارفتن مصرف انرژی در شهرهای استان افزایش می یابد.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی گفت: آذربایجان غربی در هفته جاری شاهد سامانه بارشی برف در شهرهای استان بوده و توصیه می شود شهروندان برای تردد با خودروها در جاده های استان حتما از زنجیر چرخ و وسایل ایمنی استفاده نمایند.

صابری با اشاره به بیشینه و کمینه دمای ارومیه مرکز استان، طی ۲۴ ساعت گذشته گفت: ارومیه در ۲۴ ساعت گذشته در گرمترین ساعات خود ۸+ درجه و در سردترین هوا به ۵- درجه رسیده است.

وی در ادامه با بیان اینکه گرمترین و سردترین شهرهای استان طی ۲۴ ساعت گذشته پیرانشهر و اشنویه بودند، اذعان داشت: پیرانشهر با ثبت ۱۱ درجه بالای صفر به عنوان گرمترین شهر و اشنویه با ۸ درجه زیر صفر عنوان سردترین شهر استان را به خود اختصاص دادند.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی با هشدار به مردم استان در خصوص بارش برف سنگین در استان، تاکید کرد: با توجه به بارش سنگین برف به ویژه ها در جاده ها از شهروندان عزیز آذربایجان غربی انتظار داریم تا با رعایت موارد ایمنی و تردد کمتر در محورهای مواصلاتی استان، در تامین سلامت خود کوشا باشند.

انتهای پیام/

 

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.