ساماندهی منظر رودخانه زرینه‌رود میاندوآب با رویکرد گردشگری پایدار
۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۸:۱۸
شناسه : 302409
3
مدیرکل راه و شهرسای آذربایجان غربی خبر داد؛ مدیرکل راه و شهرسای آذربایجان غربی گفت: ساماندهی حاشیه زرینه‌رود یکی از طرح‌های بازآفرینی شهری با همت اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی اجرا می‌شود و تا پایان فصل کاری این طرح به اتمام می‌رسد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سید محسن حمزه لو به خبرنگار ما  در حاشیه بازدید از طرح ساماندهی حاشیه زرینه‌رود گفت: عملیات اجرایی اصلاح منظر حاشیه زرینه‌رود با اعتبار ۶۵ میلیارد ریال از تیر امسال آغاز شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی افزود: ️طرح ساماندهی حاشیه زرینه‌رود با توجه به اینکه نقش کلیدی در ساختار شهر میاندوآب دارد در قالب طرحهای بازآفرینی شهری اجرا می‌شود.

وی هم چنین در ملاقات با فرماندار و مسئولین شهرستان بر همکاری مسئولان شهری در تکمیل این طرح تاکید و تصریح کرد: زرینه‌رود یکی از این جاذبه‌های طبیعی میاندوآب است که ساماندهی حاشیه آن پتانسیل بالای این رودخانه در جذب گردشگر را تقویت می کند.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: ساماندهی منظر رودخانه زرینه‌رود با هدف گسترش فضاهای عمومی و امکانات تفریحی شامل ایجاد مسیرهای پیاده و دوچرخه و کفسازی مسیر، نورپردازی محوطه های باز و سبز، زیباسازی بدنه رودخانه است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.