ساعتی در روستا، پای مشکلات مردم/کمر همت سپاه و دولت دوشادوش هم، برای مردم
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۸:۱۳
شناسه : 300269
5
در راستای رفع مشکلات مردم و محرومیت زدایی و در قالب رزمایش جهادگران فاطمی و میز خدمت جهادی، مسئولان میاندوآب به روستاها رفته و پای درد دل مردم نشستند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب، بخشدار و روسای دستگاههای اجرایی و خدمات رسان میاندوآب در قالب رزمایش جهادگران فاطمی و میز خدمت جهادی به روستاهای میاندوآب رفته و ساعتی پای درد دل مردم و مشکلات روستاییان نشستند و در ادامه نیز مشکلات را بررسی و دستورات لازم را برای رفع آنها صادر کردند.

در این میز خدمت جهادی که در مسجد جامع روستای شیرین آب و چندین ساعت ادامه داشت؛ دهیاران، اعضای شورای روستا و اهالی این روستا و روستاهای اطراف یکی یکی پشت تریبون قرار گرفته و مشکلات را بیان کردند و در ادامه نیز روسای ادارات ذی ربط ضمن پاسخگویی و ارائه راهکار، اقدامات لازم را در راستای رفع این مشکلات انجام دادند.

بررسی مسائل و مشکلات ۱۴ روستای دهستان مکریان شمالی

در حاشیه این میز خدمت،  فرماندار میاندوآب در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد: در راستای خدمت رسانی بی منت به مردم و اجرای برنامه طرح تکریم سپاه و دولت خدمتگزار به اتفاق مسئولان در دهستان مکریان شمالی حضور یافتیم.

علی پیام افزود: در این منطقه  ۳۰ روستا داریم که در این برنامه از ۱۴ روستا دعوت کردیم و مشکلات را در بخش های مختلف بررسی کردیم.

وی گفت: بعد از بررسی مسائل و مشکلات، ۱۸ مصوبه برای رفع مشکلات این منطقه در بخش های مختلف تصویب شد که ان شالله بخش زیادی از مشکلات دهستان برطرف شود.

فرماندار میاندوآب تصریح کرد: از مهم ترین مشکلات که در این برنامه مطرح شد، می توان به آب کشاورزی، طرح هادی و راه روستایی، منابع طبیعی، بهداشت و درمان و سند اراضی کشاورزی اشاره کرد که در برخی موارد با مدیران استانی نیز تماس گرفته شد و آنها نیز قول مساعد برای حل مشکلات دادند.

پیام اظهار کرد: برای مصوبات نیز محدوده زمانی تعیین شد تا در حدود ۳ ماهه شاهد برطرف شدن مشکلات باشیم.

خدمت رسانی جهادگران بسیجی به مردم منطقه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب نیز در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر گفت: در راستای برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی و با گرامیداشت یاد و خاطره نخستین فرماندار شهید کشور، شهید کوچری و با حضور فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان در دهستان مکریان، مشکلات ۱۴ روستا با حضور مردم بررسی شد.

سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ افزود: هم چنین به مناسبت هفته سلامت نیز، خدمات درمانی رایگان با مشارکت مجموعه بهداری، بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت و درمان میاندوآب  و با حضور پزشکان در این روستاها ارائه شد.

وی اظهار کرد: انتظار داریم این روند خدمت رسانی و خدمت بی منت به مردم ادامه دار بوده و در تمام روستاها و نقاط محروم اجرایی شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب  تصریح کرد: همزمان با اجرای این طرح در منطقه مکریان شمالی، جهادگران بسیجی در قالب اردوی جهادی به فعالیت پرداخته و طرح هایی نیز دیدار چهره به چهره با مردم و ارائه خدمات دامپزشکی توسط بسیج مهندسین کشاورزی و سایر خدمات ارائه می شود.

هم چنین تعدادی از اهالی روستاها نیز در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر ضمن تقدیر و تشکر از حضور مسئولان و دیدار چهره به چهره با مردم، اظهار کردند: این برنامه برای اولین بار در منطقه اجرا شد و از سپاه و فرمانداری نهایت تقدیر و تشکر را داریم که پای درد دل مردم نشستند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.