سارق اماکن خصوصی در میاندوآب دستگیر شد
۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۸:۰۳
شناسه : 305087
3
فرمانده انتظامی میاندوآب: فرمانده انتظامی میاندوآب از شناسایی و دستگیری سارق حرفه ای اماکن خصوصی با ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
پ
پ

سرهنگ فخرالدین رستم پور در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد: در پی وقوع سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان میاندوآب مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: در بررسی های به عمل آمده توسط کارآگاهان کلانتری ۱۲ شهید عباسپور و با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و پلیسی و روش های نوین کشف جرم، یک نفر سارق سابقه دار شناسایی شد.

وی گفت: با تعقیب و مراقبت شبانه روزی و در یک عملیات غافلگیرانه، این سارق دستگیر و به همراه اموال سرقتی  جهت انجام تحقیقات به مقر پلیس انتقال یافت.

رستم پور تصریح کرد: در تحقیقات پلیسی به عمل آمده متهم با همراهی یک نفر مالخر به انجام ۱۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی در میاندوآب اعتراف کرد .

رستم پور اظهار کرد: در این زمینه دو متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: مردم نقش مهمی در  ارتقاء امنیت در سطح جامعه داشته و از این رو می توانند با هوشیاری کامل در مراقبت از اموال خود، مانع سوء استفاده سارقان شده و با اعلام به موقع این گونه سرقت ها به پلیس ، ما را در دستگیری هرچه سریعتر سارقان کمک کنند .

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.