سارقین لوله‌های آبرسانی در چهاربرج دستگیر شدند
۰۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱:۰۱
شناسه : 317630
3
فرمانده انتظامی چهاربرج: فرمانده انتظامی چهاربرج گفت: سارقین لوله‌های آبرسانی یکی از ادارات دولتی توسط مأموران انتظامی چهاربرج دستگیر شدند.
پ
پ

سرهنگ ایرج آقازاده در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، اظهار کرد: مأموران انتظامی کلانتری ۱۱ امام (ره) چهاربرج حین گشت‌زنی به دو دستگاه خودروی نیسان، مشکوک شده و موضوع را مورد بررسی قرار می‌دهند.

فرمانده انتظامی چهاربرج با بیان اینکه این خودروها در حال انتقال لوله‌های آبرسانی بودند، افزود: در این عملیات پلیسی؛ خودروها توقیف و به کلانتری ۱۱ دلالت داده شدند.

وی گفت: در بررسی‌های انجام‌گرفته؛ مشخص شد که لوله‌های آبرسانی متعلق به یکی از ادارات دولتی بوده که از شهرستان‌های هم‌جوار سرقت شده بود که قرار بود برای آبرسانی به باغات و مزارع کشاورزی استفاده شود.

آقازاده با اشاره به اینکه لوله‌های کشف شده در سایزهای مختلف و به متراژ یک هزار متر بودند، تصریح کرد: در این عملیات سه نفر سارق دستگیر و با هماهنگی دستگاه قضایی روانه زندان شدند و هر دو خودرو نیسان نیز به پارکینگ انتقال یافتند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان چهاربرج در پایان عنوان کرد: عوامل انتظامی شهرستان چهاربرج به‌صورت شبانه‌روز برای برقراری امنیت تلاش نموده و با مجرمین و مخلان نظم و امنیت به‌شدت برخورد می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه مردم توصیه‌های پلیسی را برای پیشگیری از سرقت جدی بگیرند، تصریح کرد: از مردم عزیز تقاضا داریم در صورت وجود شرایط مالی حتماً منزل مسکونی خود را به دوربین مداربسته مجهز کنند.

آقازاده اظهار کرد: از شهروندان عزیز خواهشمندیم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی چهاربرج افزود: سامانه پیامک ۱۱۰ با سرشماره تلفن ۱۱۰۴۴ به‌صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت درخواست‌های انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی همشهریان عزیز است .

وی گفت: تلفن گویای ۱۹۷ نیز به طور شبانه‌روزی آماده دریافت انتقاد، پیشنهاد، تقدیر و شکایت شما از فراجا است.

شهرستان میاندوآب، شهری با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و کریدور شمال غرب کشور بوده و پل ارتباطی بین استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و زنجان به شمار می‌رود و از جایگاه بسیار مهمی در منطقه برخوردار است و در سال ۱۴۰۰ نیز دو بخش مرحمت‌آباد و باروق با تفکیک از این شهرستان به شهرستان‌های چهاربرج و باروق ارتقا یافتند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.