ساخت 68 مدرسه با مشارکت خیرین در میاندوآب
۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۸:۱۰
شناسه : 314199
3
مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز میاندوآب خبر داد: مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز میاندوآب گفت: تاکنون ۶۸ مدرسه در مناطق مختلف به همت خیرین مدرسه‌ساز این شهرستان احداث و تحویل اداره آموزش‌وپرورش شده است.
پ
پ

محمد نژادمحمد در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر» با اشاره به نقش مهم خیرین مدرسه‌ساز در بهبود فضای آموزشی، اظهار کرد: خیرین مدرسه‌ساز در میاندوآب جزو پیشتازان عرصه مدرسه‌سازی بوده‌اند.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز میاندوآب گفت: از ابتدای تأسیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز در میاندوآب، ۶۸ مدرسه در مناطق مختلف به همت خیرین مدرسه‌ساز احداث و تحویل اداره آموزش‌وپرورش شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۲ مدرسه به‌صورت مشارکتی با کمک خیرین در میاندوآب در حال احداث است، گفت: از این تعداد سهم خیرین مدرسه‌ساز در احداث پنج مدرسه به اتمام رسیده و هم اکنون منتظر تخصیص اعتبارات سهم دولتی برای تکمیل و تجهیز هستند.

نژادمحمد با بیان اینکه خیرین مدرسه‌ساز میاندوآب در کنار مدرسه‌سازی در سایر امورات نیز مشارکت داشته‌اند، تصریح کرد: مجمع خیرین مدرسه‌ساز میاندوآب علاوه بر احداث مدرسه، در امر دیوارکشی محوطه‌سازی، احداث سرویس و نمازخانه نیز در مدارس بر حسب نیاز مشارکت داشته است.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز میاندوآب اظهار کرد: هم چنین تعدادی از فرهنگیان شهرستان نیز با تخصیص بخشی از حقوق خود به امر مدرسه‌سازی، در این کار خیر سهیم شده‌اند.

وی با تقدیر از تلاش‌ها و زحمات خیرین مدرسه‌ساز، افزود: اقدامات مؤثری در امر مدرسه‌سازی در میاندوآب برداشته شده و امیدواریم با کمک خیرین قدم‌های مثبتی در راستای بهبود مشکل فضاهای آموزشی برداریم.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.