ساخت ۱۶ باب مسکن مددجویی برای مددجویان کمیته امداد میاندوآب
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۶:۲۵
شناسه : 262251
4

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب گفت: هم اکنون ۱۶ واحد مسکونی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد در میاندوآب، در حال ساخت هستند.

پ
پ

رسول بخشی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اعلام این خبر اظهار کرد: مسکن مددجویی یکی از موضوعاتی است که در اولویت های کاری کمیته امداد در سال های گذشته بوده و از ابتدای امسال نیز در دستور کار قرار داشته و در این زمینه نیز اقداماتی انجام گرفته است.

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب  با اشاره به اینکه در این زمینه در سال های گذشته واحدهایی خریداری و واحدهایی نیز  برای مددجویان احداث شده است، افزود: در این راستا از ابتدای امسال ۱۶ واحد مسکن مددجویی در مناطق شهری و روستایی میاندوآب برای مددجویان و با استفاده از منابع امدادی و کمک های خیرین در حال اجرا هستند.

وی با بیان اینکه این واحدها به طور متوسط  ۵۰ متر مربع مساحت زیربنا دارند، گفت: برای احداث این واحدها در مجموع سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال هزینه می شود و پیش بینی می کنیم که در هفته دولت به بهره برداری برسند.

بخشی با اشاره به اینکه امسال برای تعمیر ۱۵ واحد مسکن مددجویان نیز هزینه ای بالغ بر ۲۴۰ میلیون ریال صرف شده است، تصریح کرد: در تعمیر این واحدها ۱۰۰ میلیون ریال از اعتبارات دولتی و ۱۴۰ میلیون ریال از طریق خیرین و نیکوکاران، کمک شده است.

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب افزود: هم چنین ۱۰ فقره امتیاز و لوله کشی آب و گاز نیز با صرف ۲۵ میلیون ریال اعتبار برای مددجویان، اعطا شده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.