زیر ساخت های ترافیکی میاندوآب باید تقویت شوند 
۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۹:۲۰
شناسه : 300695
9
رییس پلیس راهور آذربایجان غربی: رییس پلیس راهور آذربایجان غربی گفت: کاستی های زیادی در حوزه ترافیک شهرستان میاندوآب وجود دارد که روند ارائه خدمات پلیس راهور را با مشکل مواجه ساخته است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ حجت مشتاق در جلسه شورای ترافیک میاندوآب، گفت: خیابان های کمربندی جنوبی و بلوار شهید زنده دل میاندوآب،حادثه خیزترین نقاط شهرستان بوده و آمار بالای تصادفات و فوتی را دارند.

رییس پلیس راهور آذربایجان غربی با بیان اینکه کاستی های زیادی در حوزه ترافیک شهرستان میاندوآب وجود دارد، اظهار کرد: نبود خط کشی معابر، تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی، تابلوهای راهنما، سرعت کاه های غیر استاندارد و غیر ضروری روند ارائه خدمات پلیس راهور در میاندوآب را با مشکل مواجه ساخته است.

وی به کیفیت رنگ های استفاده شده برای خط کشی معابر اشاره کرد و افزود: رنگ هایی که در گذشته برای خط کشی معابر استفاده شده است بی کیفیت بوده و در مدت زمان کوتاهی از بین می رود.

مشتاق تصریح کرد: برای کنترل ترافیک نیازمند نصب دوربین های ثبت تخلف در معابر پرتردد و حادثه خیز شهری هستیم و امیدواریم مجموعه شهرداری و شورای شهر همکاری لازم برای نصب دوربین ها و ایجاد اتاق کنترل ترافیکی (مانیتورینگ) را داشته باشند.

رییس پلیس راهور آذربایجان غربی با بیان اینکه برای اجرای طرح پارکبان و حمل با جرثقیل نیازمند افزایش امکانات و نیروی انسانی هستیم، اظهار کرد:همچنین باید پارکینگ هایی نیز در سطح شهر ایجاد شود تا از میزان توقف خودروها در محل های توقف ممنوع کاسته شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.