زیرساخت‌های توسعه ای میاندوآب ارتقا می‌یابد
۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۸:۲۳
شناسه : 304460
3
فرماندار میاندوآب: معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب گفت: مردم در کوتاه مدت شاهد کاهش و حل مشکلات خواهند بود چرا که به زیرساخت‌های توسعه‌ای این شهرستان توجه ویژه‌ای شده است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، علی پیام در جلسه شورای اداری شهرستان میاندوآب با تاکید بر خدمت جهادی به مردم، گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی با تلاش شبانه روزی و روحیه جهادی به مردم خدمت کنند و بحمدالله مسئولان میاندوآب این ویژگی را دارا هستند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب با اشاره به تحریم های ظالمانه استکبار جهانی علیه ملت ایران، افزود: با توجه به اینکه به دلیل اعمال تحریم‌های ظالمانه مردم دچار مشکل هستند، مسئولان باید در معامله با خدای متعال برای حل مشکلات مردم تلاش کنند.

وی با بیان اینکه میاندوآب با تقدیم ۸۵۰ سهم مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشته است، اظهار کرد: مردم میاندوآب، بصیر بوده و در حوادث اخیر نیز نقشه دشمنان را نقش بر آب کرده و ثابت کردند که پشتیبان انقلاب اسلامی ایران هستند.

پیام با اشاره به اینکه روزهای دوشنبه هر هفته میز خدمت با حضور مسئولان ادارات شهرستان در محل فرمانداری برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این میز خدمت ها تعداد مراجعه کنندگان در هر هفته افزایش می‌یابد که یکی از دلایل آن مشکلات مردم و دیگری امیدواری مردم نسبت به استقرار دولت سیزدهم است و لذا باید این امیدها را جهادگونه پاسخ داد.

فرماندار ویژه میاندوآب با تاکید بر تکریم ارباب رجوع، گفت: دستگاه‌های اجرایی در طول هفته نیز نسبت به برپایی میز خدمت در محل اداره خود برای تکریم و پاسخگویی به خواسته‌های مردم اقدام کنند.

برپایی میز خدمت دوشنبه‌های هر هفته در محل فرمانداری با حضور مسوولان اداره‌ها برگزار می‌شود که منتج به ایجاد امید در بین شهروندان شده و پس از مراجعه مردم در حوزه‌های مختلف، نتیجه آن توسط کارشناسان فرمانداری پیگیری می‌شود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه مسئولان گزارش عملکرد خود را به فرمانداری ارسال کنند، اظهار کرد: این گزارش ها در ارزیابی های شهرستان تاثیرگذار است و حتما مسئولان به جهت ضرورت آن، اهتمام ویژه داشته باشند.

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.