زنگ مقاومت در بستر شاد در میاندوآب نواخته شد + تصاویر
۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸
شناسه : 292431
9

زنگ مقاومت در بستر شبکه اجتماعی دانش آموزی شاد همزمان با نخسیتن سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در میاندوآب به صدا درآمد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، آئین نمادین به صدا درآوردن زنگ مقاومت در بستر شبکه اجتماعی دانش آموزی شاد همزمان با نخسیتن سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در دبستان شاهد امام حسین(ع) میاندوآب برگزار شد.

مکتب حاج قاسم باید تبیین شود

در این مراسم امام جمعه میاندوآب در سخنانی با اشاره به ویژگی های حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: حاج قاسم دیگران را بر خود مقدم کرده بود و جان خویش را نیز در راه دفاع از وطن و مردم فدا کرد و در فرامرزها جنگیدند تا در امنیت و آرامش باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین حمید حسن زاده با اشاره به رحلت آیت الله مصباح یزدی در سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، گفت:سال گذشته در چنینروزی مالک اشتر علی را از ما گرفتند و امسال نیز در این روز عمار علی را از دست دادیم.

وی با بیان اینکه آیت الله مصباح مردی فیلسوف و دانشمند که خودش را سرباز ولایت می دانست، افزود: مکتب حاج قاسم و ایت الله مصباح ها جوانان و رویش های انقلاب مثل شهید حججی ها را تربیت کرده است.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه کشورهای منطقه و اروپایی مدیون حاج قاسم هستند، تصریح کرد: اگر حاج قاسم و یارانش نبود، داعش کشورهای اروپایی و منطقه را تصرف می کرد.

حسن زاده با بیان اینکه مردم ایران با حضور میلیونی در مراسم تشییع پیکر مطهر حاج قاسم و شهدای مقاومت قدرشناسی خود را نشان دادند، اظهار کرد: باید پشتیبان مکتب حاج قاسم بوده و آن را به نسل های امروزی و بعدی انتقال دهیم.

حاج قاسم اشدا علی الکفار و رحما بینهم بودند

فرماندار میاندوآب نیز در این مراسم از سردار سلیمانی به عنوان مرد مقاومت  و مرد صلح یاد کرد و گفت: سردار سلیمانی برای صلح رفته بود تا کشورهای منطقه پایگاهی برای تروریست ها تبدیل نشود.

حسام شیرازه محبت اظهار کرد: سردار سلیمانی برای امنیت من و شما و برای آرامش و امنیت را در منطقه تلاش کردند.

وی افزود: سردار سلیمانی به دعوت کشور ثالث در آن کشور حضور یافته بود و ترور ایشان از بعد حقوق بین المل نقض آشکار قوانین بین المللی نیز به شمار می رود.

فرماندار میاندوآب با تاکید بر اینکه به فرموده مقام معظم رهبری انتقام سخت قطعی است، تصریح کرد: آمریکا یک سیلی خورد و قطعا سیلی های دیگر با خروج از منطقه خواهد خورد.

شیرازه محبت به تشییع پیکر میلیونی و بی نظیر حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: این تشییع پیکر باشکوه در تاریخ ماندگار شد و این حضور نشانه قدرشناسی ملت ایران بود که نسل های آینده باید آن را بدانند.

وی هم چنین با بیان اینکه حاج قاسم همه را آنطور که بود می دیدند نه آنطور که می خواستند، اظهار کرد: حاج قاسم اشدا علی الکفار و رحما بینهم بودند و تجسم عینی انسجام ملی بودند.

آموزش و پرورش و معلمان باید مکتب حاج قاسم را تبیین کنند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب نیز در این مراسم با بیان اینکه درباره مجاهدت حاج قاسم هر چه بگوییم کم گفته ایم، گفت: حاج قاسم همانند مجاهدی عمل کرد که هیچگاه شب و روز نداشت و در اوج حوادث سخت از اوایل انقلاب تا زمان شهادت در صحنه حاضر بودند.

سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ با  اشاره به اینکه شهید سلیمانی مزد رشادت ها و مجاهدت های خودش را گرفت، اظهار کرد: شهادت آرزوی حاج قاسم بود که به آن نیز دست یافتند.

وی با تاکید بر تیین مکتب حاج قاسم سلیمانی، افزود: آموزش و پرورش و معلمان باید مکتب حاج قاسم که مکتب مقاومت است را تبیین کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به ذات تروریستی آمریکای جنایتکار، تصریح کرد: شهادت حاح قاسم با دیگر تروریست بودن آمریکای جنایتکار را اثبات کرد.

پالهنگ با بیان اینکه تاریخ پر از شکست های آمریکا در مواجهه با انقلاب اسلامی ایران است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی هیمنه آمریکا را شکسته است و در این موضوع نیز آمریکا منتظر انتقام سخت باشد که قطعا محقق خواهد شد.

   

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.