زنان در اسلام از بهترین و والاترین جایگاه برخوردار هستند
۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
شناسه : 304725
3
امام جمعه میاندوآب: امام جمعه میاندوآب گفت: غرب به زن به دیده یک کالا و ابزار نگاه می کند اما اسلام به بانوان عزت و ارزش قائل بوده و او را ارج می نهد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید حسن‌زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به شبهه افکنی ها دشمنان در مورد زنان در ایران اسلامی، اظهار کرد: آنها در این زمینه برخی مسائل مانند حجاب اجباری و آزادی زنان را مطرح می کنند تا به اهداف خود دست یابند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه آزادی زنان در غرب و اروپا یک دروغ است، افزود: دیکتاتوری رسانه ای و سبک زندگی مورد نظر آنها سبب شده تا زنان در غرب و اروپا اینگونه باشند چرا که اگر آزادی در آنجا واقعا وجود دارد پس چرا زنان محجبه را محکوم می کنند و به زنان محجبه اجازه تحصیل در دانشگاه ها و مدارس نمی دهند؟

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در بیانات اخیر خویش به خوبی جایگاه زن در ایران و اروپا تبیین کردند، گفت: آزادی حقیقی زنان در ایران است و آنچه که در غرب و اروپا است، آزادی نیست چرا که اگر آزادی بود به این روز نمی افتادند.

حسن زاده در ادامه خطبه ها با اشاره به اینکه دشمنان در اغتشاشات اخیر بر شعار “زن، زندگی، آزادی” تکیه کرده بودند، تصریح کرد: آخر و عاقبت این شعار در نزد آنها و آزادی مورد ادعای آنان، چیزی جز نابودی خانواده نیست.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به حمایت منافقین از اغتشاشگران و با بیان اینکه ظاهر و باطن آنها یکسان نیست، اظهار کرد: آنها اگر به زنان ارزش و اهمیت قائل بودند، جایگاه و ارزش واقعی به بانوان می دادند نه اینکه آنها را ابزار برای دست یابی به اهدافشان قرار دهند.

وی تصریح کرد: عفت زنان و غیرت مردان ایران به هیچ وجه اجازه نخواهد داد تا دشمنان به اهداف خود دست یابند.

حسن زاده با تاکید بر اینکه برترین نگاه به زنان در ایران اسلامی است، افزود: عزت و کرامت و احترامی که انقلاب اسلامی به زنان داده است را در هیچ کجا نمی توان یافت و نمونه آن حضور و فعالیت بانوان در عرصه های مختلف اجتماعی، علمی، اقتصادی و ورزشی و… است که به برکات نظام اسلامی اتفاق افتاده است.

امام جمعه میاندوآب در ادامه با اشاره به اقدام شنیع هفته‌نامه سخیف شارلی ابدو در هتک ساحت مرجعیت مذهبی، اظهار کرد: آنها به مقدسات ما توهین می کنند چون که مقدسات سبب ایجاد روحیه مقاومت در ما شده است.

وی با بیان اینکه اتحاد و مقاومت رمز پیروزی است، تصریح کرد: دشمنان این را بدانند که تا آخرین قطره خون خود پای اسلام، انقلاب و نظام اسلامی و ولایت ایستاده ایم و به حول قوه الهی، پیروزی نهایی از آن ما است.

حسن زاده هم چنین در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به تفاوت نگاه غرب و اسلام به زن، گفت: غرب به زن به دیده یک کالا و ابزار نگاه می کند اما اسلام به بانوان عزت و ارزش قائل بوده و او را ارج می نهد.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه دشمنان بر روی نهاد مقدس خانواده و مادر برنامه ریزی کرده اند، گفت: اگر مادر به لجن کشیده شود در آن صورت جامعه و خانواده آلوده و متلاشی می شود و این همان توطئه و هدف دشمنان است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.