زمینه اشتغال برای ۷۴۷ مددجو در میاندوآب فراهم شد
۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۸:۰۶
شناسه : 305823
1
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب: رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب گفت: در حوزه اشتغال در 11 ماهه نخست امسال برای 747 نفر از محل تبصره 16 به صورت مستقیم اشتغال زایی شده است.
پ
پ

سرمست چوپان نژاد در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به اقدامات انجام گرفته توسط این نهاد برای اشتغال زایی مددجویان، اظهار کرد  اشتغالزایی و ارائه تسهیلات مددجویی یکی از برنامه های این نهاد برای خودکفا کردن مددجویان است که از سال های گذشته در دستور کار بوده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب افزود: در این راستا در حوزه اشتغال در ۱۱ ماهه نخست امسال برای ۷۴۷ نفر از محل تبصره ۱۶ به صورت مستقیم اشتغال زایی شده است.

وی گفت: از محل تبصره ۱۸ برای ۱۶ نفر و از محل صندوق امداد ولایت نیز برای ۵۴ نفر اشتغالزایی انجام گرفته است.

چوپان نژاد تصریح کرد: از محل تبصره ۱۶ در حدود ۷۱ میلیارد و ۲۰۰  میلیون تومان، از محل تبصره ۱۸ در حدود ۱۳ میلیارد تومان و از سایر منابع نیز یک میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب با بیان اینکه اشتغالزایی انجام گرفته در تمامی زمینه ها اعم از دامداری و صنعتی و غیره بوده است، اظهار کرد: در این راستا برای یک هزار و ۵۰۰ نفر نیز به صورت غیرمستقیم اشتغالزایی انجام گرفته است.

وی با تقدیر و تشکر از همراهی بانک های عامل در راستای ارائه تسهیلات برای مددجویان، افزود: در کنار طرح های اشتغال زایی برای آموزش مهارت آموزی مددجویان اقدام شده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.