زمینه اشتغال برای 350 مددجوی کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب فراهم شد
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۹:۰۱
شناسه : 273977
3

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب گفت: تا پایان سال گذشته با جذب حدود 65 میلیارد ریال اعتبار برای بیش از 350 مددجو در شهرستان میاندوآب، اشتغال زایی شده است.

پ
پ

رسول بخشی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به فعالیت های این نهاد در راستای اشتغال زایی مددجویان تحت حمایت، اظهار کرد: اشتغالزایی و ارائه تسهیلات مددجویی یکی از برنامه های این نهاد برای خودکفا کردن مددجویان است.

وی افزود: تمام سعی ما بر این بوده است تا میزان اعتبار پیش بینی شده برای اشتغال زایی را در شهرستان میاندوآب در سال گذشته جذب و برای خانوارهای مددجوی تحت حمایت اشتغالزایی کنیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب گفت: سال گذشته با جذب حدود 65 میلیارد ریال برای بیش از 350 مددجوی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اشتغالزایی کنیم.

بخشی با بیان اینکه این اشتغال زایی در صنوف مختلف از جمله دامپروری، قالیبافی و… بوده است، تصریح کرد: در کنار این 350 نفر در هر طرح اشتغالزایی برای بیشتر از دو نفر نیز به صورت غیرمستقیم اشتغالزایی شده است.

وی با بیان اینکه امسال نیز با در راستای حمایت و اشتغالزایی مددجویان گام برمی داریم، افزود:در چند سال گذشته حدود دو هزار و 800 طرح اشتغالزایی با حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) در میاندوآب اجرایی شده است.

هم اکنون چهار و ۵۰۰  خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در شهرستان میاندوآب هستند که به آنها انواع خدمات مورد نیاز ارائه می شود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.