زمینه اشتغال برای ۳۵۰ مددجوی کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب فراهم شد
۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۸:۳۵
شناسه : 293264
6

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب گفت: با پرداخت حدود ۱۴۵ میلیارد ریال اعتبار برای ۳۵۰ مددجو در شهرستان میاندوآب، اشتغال زایی شده است.

پ
پ

رسول بخشی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به فعالیت های این نهاد در راستای اشتغال زایی مددجویان تحت حمایت، اظهار کرد: اشتغالزایی و ارائه تسهیلات مددجویی یکی از برنامه های این نهاد برای خودکفا کردن مددجویان است.

وی افزود: تمام سعی ما بر این بوده تا میزان اعتبار پیش بینی شده برای اشتغال زایی را در شهرستان میاندوآب جذب و برای خانوارهای مددجوی تحت حمایت اشتغالزایی کنیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب گفت: تاکنون با پرداخت حدود ۱۴۵ میلیارد ریال اعتبار برای ۳۵۰ مددجو در شهرستان میاندوآب، اشتغال زایی شده است.

بخشی با بیان اینکه این اشتغال زایی در صنوف مختلف از جمله دامپروری، قالیبافی و… بوده است، تصریح کرد: این میزان تسهیلات، شامل منابع بانکی و تسهیلات امدادی از طریق صندوق قرض الحسنه ولایت و … هستند.

وی با تقدیر و تشکر از همراهی بانک های عامل در راستای ارائه تسهیلات برای مددجویان، افزود: در کنار طرح های اشتغال زایی برای آموزش مهارت آموزی مددجویان اقدام شده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.