زرینه رود میاندوآب بازهم قربانی گرفت
۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۵
شناسه : 302148
3
سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: یک نوجوان ۱۴ ساله در رودخانه زرینه رود این شهرستان براثر غرق شدگی جان خود را از دست داد.
پ
پ

سامان محمدی‌ در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر افزود: در این حادثه که ظهر امروز در رودخانه زرینه رود میاندوآب در حوتالی روستای حیدرآباد روی داده با دریافت خبر، آتش‌نشانان شهرداری میاندوآب بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه، یک نوجوان ۱۴ ساله اهل شهرستان آذرشهر آذربایجان شرقی به قصد شنا وارد رودخانه شده و در ادامه دچار حادثه شده و متاسفانه غرق شده است.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب با بیان اینکه این نوجوان توسط نیروهای مردمی از آب بیرون کشیده شد، گفت: نیروهای اورژانس تلاش خود را برای احیای وی به کار بستند ولی نتیجه ای نداشت و در نهایت جان خود را از دست داد.

محمدی‌ اظهار داشت: شهروندان تا حد امکان از شنا در این رودخانه خودداری کرده و خطر شنا در رودخانه‌ها، سدها و کانال‌های آب را جدی بگیرند.

هر سال با گرم شدن هوا در فصل تابستان مردم برای شنا کردن به رودخانه‌ها و یا سدها می‌روند که به دلیل عمق زیاد آب در برخی از نقاط و عدم آشنایی کامل با فنون شنا برخی اوقات شاهد وقوع حوادث تلخ هستیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.