رینگ و لاستیک دزدهای میاندوآب دستگیر شدند
۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۹:۴۵
شناسه : 304768
3
فرمانده انتظامی میاندوآب: فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: دو نفر سارق سابقه دار و یک نفر مالخر رینگ اسپرت و لاستیک خودروهای سرقتی در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.
پ
پ

سرهنگ فخرالدین رستم پور در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی زرین خبر، اظهار کرد: به دنبال دریافت گزارشاتی مبنی سرقت رینگ و لاستیک در شهرستان میاندوآب و با هوشیاری مامورین انتظامی شهرستان دو نفر سارق سابقه دار و یک نفر مالخر رینگ اسپرت  و لاستیک خودروهای سرقتی شناسایی و به مقر پلیس دلالت داده شدند.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: با هماهنگی مرجع قضایی و در یک عملیات منسجم مخفیگاه مالخر لاستیک و رینگ اسپورت خودروهای سرقتی مورد بازرسی قرار گرفت.

وی گفت: در بازرسی از مخفیگاه سارقان، تعداد ۱۰ حلقه لاستیک و ۱۰ حلقه رینگ اسپورت  سرقتی کشف شد و در تحقیقات صورت گرفته نیز سارقان به ۱۰ فقره سرقت رینگ و لاستیک از خودرو ها معترف شدند.

رستم پوز با بیان اینکه ارزش اموال مسروقه ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در  این رابطه دو نفر سارق حرفه ای و یک نفر متهم مالخر دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: پلیس از طریق تلفن و پیامک ۱۱۰ و با سر شماره تلفن ۱۱۰۴۴ به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به شهروندان محترم است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.