رژیم غاصب صهیونیستی رو به زوال است/جمهوری اسلامی ایران در سایه پشتیبانی مردم روز به روز مقتدرتر می شود
۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۸
شناسه : 300124
1
فرماندار میاندوآب: فرماندار میاندوآب گفت: بنا بر فرموده مقام معظم رهبری رژیم غاصب صهیونیستی رو به زوال است و تا ۲۵ سال آینده اثری از این رژیم جنایتکار وجود نخواهد داشت.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب در جمع راهپیمایان و نمازگزاران روز جهانی قدس گفت: روز قدس یادگاری ارزنده و بزرگ از امام خمینی (ره ) در سطح جهان است که تمامی مسلمانان جهان را به یاری مظلومان و محرومان فرا می خواند تا به هدف بزرگ جهان اسلام که آزادی قدس است دست یابیم.

علی پیام افزود: بر این باوریم که بنا بر فرموده مقام معظم رهبری رژیم غاصب اسراییل رو به زوال است و تا ۲۵ سال آینده اثری از این رژیم جنایتکار وجود نخواهد داشت.

وی با اشاره به قدرت ایران اسلامی در صحنه های جهانی اظهار کرد: زمانی شرق و غرب حاکم بر دنیا بودند و اسراییل نیز در کنار آمریکا خود را ابر قدرتی در جهان میدانست ولی امروز جمهوری اسلامی با حمایت مردم به ابرقدرت سوم جهان تبدیل شده و لشکرهایش در کشورهای سوریه، لبنان و عراق موجبات تزلزل ابر قدرتهای جهان را فراهم نموده و به وحشت انداخته است و اطمینان داریم پرچم اسلام بر دستان حضرت قائم، امام زمان (عج) سپرده خواهد شد و اسلام حاکم بر جهان خواهد بود.

پیام با اشاره به خاطرات شهید حاج قاسم سلیمانی از جنگ ۳۳ روزه لبنان گفت: هرجا نگران و ناامید از پیروزی شدید خاطرات سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی از جنگ ۳۳ روزه را مطالعه کنید.

فرماندار ویژه میاندوآب در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح جلسه‌ی مقامات عالی نظام در حضور رهبر معظم انقلاب و سردار سلیمانی پس از گذشت یک هفته از حملات رژیم صهیونیستی به لبنان پرداخت و گفت: رهبر انقلاب در این جلسه گزارش تلخی از سردار سلیمانی شنیدند، شرایط سخت و شکست های پی درپی نیروهای حزب‌الله حال سردار را آشفته ساخته بود چراکه بنا به گفته سردار سلیمانی افقی از پیروزی دیده نمیشد و جنگ کاملاً جنگ متفاوتی بود، نیروهای تا دندان مسلح دشمن درآن جنگ از سلاح های مجهز به تکنولوژی روز دنیا استفاده می کردند، ولی امام خامنه ای پس از شنیدن ماوقع فرمودند «من تصورم این است که پیروزی این جنگ، همانند پیروزی جنگ خندق خواهد بود.»

وی گفت: حضرت امام خامنه ای در آن جلسه فرموده بودند: این جنگ، جنگ بسیار سخت و شدیدی است. اما من تصور می‌کنم این جنگ شبیه جنگ خندق است حالت مسلمان ها، حالت اصحاب و یاران پیغمبر، حالتی که بر صف نیروهای مقاومت حاکم است و من تصورم این است پیروزی این جنگ همانند پیروزی جنگ خندق خواهد بود.

فرماندار میاندوآب در ادامه با اشاره به توصیه های رهبر انقلاب به سردار سلیمانی، گفت: رهبر انقلاب توصیه های معنوی نیز به سردار سلیمانی داشتند که مهمترین آنها قرائت دعای جوشن صغیر بود، همچنین اطلاعاتی دادند که حتی سردار سلیمانی از آنها مطلع نبود.

پیام با اشاره به راهکارهای رهبر انقلاب برای پیروزی در جنگ افزود: حضرت آقا از اسارت نیروهای اسراییل توسط حزب الله خبر دادند که سردار سلیمانی از آن آگاه نبود ، فرمایشات مقام معظم رهبری در آن جلسه و تکلیفی که برای سردار سلیمانی به جهت برگشت به جنگ تعیین نمودند بر اعتقاد، ایمان قلبی و یقین سردار به حکمت و تقوای رهبر فرزانه انقلاب افزود و پس از شرایط بسیار سخت و شکست های پی در پی روزهای آغازین جنگ، به پیروزی های نیروهای حزب‌الله انجامید.

فرماندار ویژه میاندوآب افزود: سرزمینهای اسلامی همیشه مورد عنایت و امدادهای غیبی خداوند متعال بوده و نمونه بارز آن نیز جنگهای نابرابر تحمیلی، ۳۳ روزه لبنان و ۲۲ روزه غزه بود که نیروهای اسلام بدون سلاح در برابر نیروهای تا دندان مسلح ابرقدرتهای جهان ایستادند و پیروز شدند.

وی تصریح کرد: امروز جایگاه ایران اسلامی پایه های حکومت استکبار جهانی را متزلزل ساخته و در عرصه های جهانی حرف برای گفتن دارد، مشکلاتی هم که بر کشور حاکم است با لطف خداوند متعال و اتحاد ملت ایران بزودی حل خواهد شد، خداوند نوید حاکمیت مستضعفان بر جهان را داده است و ما نیز به عنوان خدمتگزاران مردم تقاضا داریم ما را از حمایت و دعای خیر خود بهره مند سازید تا با تلاش شبانه روزی در جهت خدمت به مردم گام برداریم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.