رژیم صهیونیستی در غزه شکست‌خورده است
۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
شناسه : 313122
3
امام‌جمعه میاندوآب: امام‌جمعه میاندوآب گفت: رژیم صهیونیستی سربازان اصلی و احتیاط خود را وارد جنگ غزه کرده؛ ولی در مقابل سربازان مقاومت فلسطین کاری از پیش نبرده است.
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید حسن‌زاده در خطبه‌های نمازجمعه این هفته میاندوآب با تأکید بر اینکه انسان باید باخاصیت باشد، اظهار کرد: انسان باخاصیت آن است که حتی اگر برای او هزینه هم داشته باشد و تحت هر شرایطی از حق دفاع کند.

امام‌جمعه میاندوآب با اشاره به جنگ غزه، افزود: هر روز که از جنگ می‌گذرد؛ رژیم صهیونیستی بیشتر متحمل هزینه و خسارت می‌شود که بخشی از آن مربوط به جنگ و بخشی نیز تعطیلی اقتصاد رژیم صهیونیستی است.

وی با اشاره به اینکه تمام مردم سرزمین‌های اشغالی مسلح هستند، گفت: رژیم صهیونیستی سربازان اصلی و احتیاط خود را وارد جنگ غزه کرده؛ ولی در مقابل سربازان مقاومت فلسطین کاری از پیش نبرده است.

حسن‌زاده با بیان اینکه هر روز اقتصاد رژیم صهیونیستی بیشتر ضرر کرده و ضربه می‌خورد، اظهار کرد: آنها به دنبال واسطه‌ای برای صلح و آتش‌بس موقت هستند.

امام‌جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه ما نیز از صلح عزتمندانه دفاع می‌کنیم، تصریح کرد: صلح عزتمندانه آن است که شرافت و ناموس انسان در خطر نباشد.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در جنگ زمینی نمی‌تواند کاری از پیش ببرد، افزود: سردار قاآنی نیز در پیام خود به مقاومت فلسطین اعلام کرد که مقاومت در کل دنیا آماده است و در محور مقاومت با فلسطین متحد هستند و اجازه نخواهند داد دشمن به اهداف کثیف خود در غزه و فلسطین برسد.

حسن‌زاده تصریح کرد: امروز تغییر مواضع سران رژیم صهیونیستی را که با سرافکندگی به دنبال آتش‌بس هستند به‌وضوح می‌بینیم.

امام‌جمعه میاندوآب اظهار کرد: ما نیز منتظر اشاره رهبری هستیم تا اگر اشاره‌ای کنند رژیم صهیونیستی را با خاک یکسان کنیم.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نمازجمعه این هفته میاندوآب با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج، افزود: بسیج لرزه بر اندام دشمنان افکنده و در هشت سال دفاع مقدس و در عرصه‌های مختلف از کیان اسلامی دفاع و به‌عنوان سرباز واقعی ولایت افتخارآفرینی کرده است.

حسن‌زاده گفت: بسیج یک واژه مقدس است که در هر عرصه و هر زمان و مکانی که نیاز باشد، حضور یافته و ناشدنی‌ها را شدنی می‌کند.

امام‌جمعه میاندوآب با تأکید بر اینکه بسیج نباید از جهاد تبیین غفلت کند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری بر امر جهاد تبیین تأکید داشته‌اند و اقشار مختلف بسیج و بسیجیان نیز باید به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی هم چنین به فرارسیدن روز پرستار اشاره کرد و گفت: پرستاران با تاسی از حضرت زینب کبری (س)، جان خود را به خطر می‌اندازند تا جان ما را نجات دهند و این را در ایام کرونا دیدیم.

حسن‌زاده تصریح کرد: ما باید قدردان پرستاران، پزشکان و کادر درمان باشیم که ایثارگری خود را در ایام کرونا نشان دادند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.