رژیم صهیونیستی توان جنگ طولانی ندارد/ قطارِ پیشرفت‌های فنی ایران در حوزه هسته‌ای و دیگر حوزه ها در حال حرکت است
۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰
شناسه : 302211
4
امام جمعه چهاربرج: امام جمعه چهاربرج گفت: جنگ سه روزه اخیر و به خصوص کوتاه بودن آن ثابت کرد رژیم صهیونیستی با وجود تبلیغات گسترده، توان ورود به جنگ‌های طولانی‌مدت را ندارد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین اصغر جلالی در خطبه های نماز جمعه این هفته چهاربرج با اشاره  به پیام‌های اصلی پرتاپ ماهواره‌ی خیام، اظهار کرد: یکی از پیام‌های محوری و مهمِ ابتکار ایران در ارسال ماهواره خیام به فضا از طریق ماهواره‌برِ سایوز، ارسال سیگنالی مستقیم به طرف‌های غربی در چهارچوب معادله برجام بویژه آمریکا مبنی بر این مساله است که قطارِ پیشرفت‌های فنی ایران چه در حوزه هسته‌ای و چه دیگر حوزه‌ها نظیر حوزه فضایی در حال حرکت است و تحرکات مقطعیِ طرف‌های غربی و ارائه بسته‌های پیشنهادی که البته هیچ تضمینی نیز نسبت به اجرای درستِ آن‌ها از سوی غرب وجود ندارد، قادر نیستند از پیشرفت‌های کشورمان جلوگیری کنند.

امام جمعه چهاربرج افزود: توسعه همکاری‌های راهبردی ایران و روسیه، عملاً زنگ خطر را برای کشورهای غربی و متحدان منطقه‌ای آن‌ها به صدا درآورده است و به نوعی یک اهرم جدید را برای تهران در مواجهه با طرف‌های غربی ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه اکنون روس‌ها نیز بواسطه جنگ اوکراین، نیاز زیادی را به ایران به‌ویژه در حوزه استفاده از کریدورهای تجاری این کشور پیدا کرده‌اند، گفت: با توجه به انسداد شریان‌های ژئوپلیتیکی روسیه در مرزهای شمالی، شرقی و غربیشان، اکنون به جنوب و به طور خاص ایران، به مثابه یک متحد راهبردی می‌نگرند.

جلالی به موضوع حمله به سلمان رشدی خبیث و مفلوک اشاره و تصریح کرد:  حمله به سلمان رشدی زنگ خطری بود به عاملان ترور سردار سلیمانی که حتی اگر تحت حفاظت گسترده نیروهای امنیتی هم باشند، چقدر انتقام به آنها نزدیک است.

امام جمعه چهاربرج افزود: حمله به رشدی، نشان از این است که حرف امام برزمین نخواهد ماند و بسان تیری که از کمان رها شده سرانجام به هدف اصابت خواهد کرد و این همان پیش‌بینی امام خامنه‌ای عزیز است.

وی در ادامه به دستاوردهای جنگ  سه‌روزه غزه اشاره کرد و با بیان اینکه یکی از پیامدهای مهم جنگ سه روزه اخیر این بود که نشان داد جنبش جهاد اسلامی به‌ تنهایی توانسته مواضع رژیم صهیونیستی را مورد حمله قرار داده و از خود دفاع کند، افزود: به طور کلی جنگ سه روزه اخیر و به خصوص کوتاه بودن آن ثابت کرد دشمن صهیونیستی با وجود تبلیغات گسترده، توان ورود به جنگ‌های طولانی‌مدت را ندارد.

جلالی با بیان اینکه تجربه این جنگ و نبردهای قبلی گویای این واقعیت است که گنبد آهنین، توان مقابله با موشک‌های نقطه زن حزب الله و مقاومت فلسطین را ندارد؛ اظهار کرد: این موضوع در ۳۱ اردیبهشت سال ۱۴۰۰ نیز اتفاق افتاد و حدود ۹۰ درصد از راکت‌ها و موشک‌های مقاومت فلسطین در جنگ ۱۲ روزه به مراکز نظامی و اقتصادی رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی برخورد کرد.

وی به گزارش زیاد النَخاله از جنگ سه روزه غزه به ولی امر مسلمین و پاسخ امام خامنه ای به وی اشاره و تصریح کرد: این نامه حکایت از دستاوردهای بزرگی برای مقاومت فلسطین و هماهنگی و هم‌افزایی جبهه مقاومت فلسطین داشت که در آن از نقش سیدمقاومت و حمایت‌های رهبر انقلاب اسلامی نیز قدردانی شده بود که امام خامنه‌ای نیز در پاسخ وی، از افتخارات مضاعف جنبش جهاد اسلامی و ارتقاء جایگاه این جنبش در مقاومت فلسطین سخن گفتند و بر پیوند مجاهدت غزه و کرانه غربی تاکید کرده و بشارت قوت مقاومت و افول صهیونیستها را دادند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.