رونمایی از گزینه های شهرداری میاندوآب در جلسه شورای شهر
۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۸:۰۱
شناسه : 296011
9
در جلسه شورای شهر میاندوآب، گزینه های شهرداری این شهر معرفی و برنامه های ۹ کاندیدای تصدی مسئولیت شهرداری میاندوآب بررسی شد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، جلسه شورای شهر میاندوآب امروز برای دریافت و بررسی برنامه‌های گزینه های شهرداری این شهر با حضور شش عضو شورای شهر برگزار و برنامه های ۹ کاندیدای تصدی مسئولیت شهرداری میاندوآب بررسی شد.

رئیس شورای شهر میاندوآب در این جلسه با بیان اینکه یکی از دلالی تاخیر در انتخاب شهرداری، ابتلای برخی اعضا به کرونا و حضور نداشتن اکثریت اعضا در جلسه شورای شهر بوده است، گفت: چون همه اعضای شورای شهر باید در انتخاب شهردار که یکی از مهم ترین وظایف شورای است، نقش ایفا کرده و تصمیمی به نفع شهر اتخاذ شود، لذا در این راستا جلسه انتخاب شهردار به تاخیر افتاده است.

فیروز تقوی با اشاره به اینکه شهرداری مهمترین و تأثیرگذارترین نهاد شهری است که در زندگی روزمره مردم نقش دارد، افزود: می خواهیم شهرداری انتخاب کنیم که بتواند تاثیری در زندگی روزمره مردم ایجاد کند و در این زمینه فراخوان انتخاب شهردار را مطرح کردیم.

وی با تاکید بر استفاده از نظرات کارشناسان و چهره های علمی در مدیریت شهری و با اشاره به اینکه جوانگرایی می تواند رمز تحول باشد، اظهار کرد: از جمله شاخص های انتخاب شهردار، تخصص و داشتن دانش لازم، بدون وابستگی سیاسی و دارای تفکر اقتصادی، پاکدست و قدرت تعامل و رایزنی بالا با مسئولان و ادارات است.

رئیس شورای شهر میاندوآب در ادامه با بیان اینکه ۱۲ نفر در فراخوان انتخاب شهردار، اعلام آمادگی کردند، اظهار کرد: در جلسه امروز سه نفر از حضور در جلسه شورا و ارائه برنامه ها انصراف داده و ۹ نفر از کاندیداهای شهرداری میاندوآب در جلسه شورای شهر حاضر شده و طبق زمانبندی برنامه خود را ارائه دادند.

در این جلسه علاوه بر فیروز تقوی، بابک محمدزاده، شهرام محمدوند، اسکندرسجادی، غیب الله رحیمی و جهانگیر قاسم زاده نیز حضور داشته و در طی ارائه برنامه های کاندیداهای تصدی مسئولیت شهرداری میاندوآب، سوالات خود را در مورد ضمانت اجرایی شدن برنامه های پیشنهادی و نحوه مدیریت شهرداری مطرح کردند.

در این جلسه که به دلیل غیبت کلانتری، به دلیل ابتلا به کرونا؛ شش عضو شورای شهر حضور داشتند، به ترتیب طبق زمانبندی قبلی مرتضی نجفی(کارشناس ارشد عمران)، رامین محمدی(دکتری مدیریت)، رضا منافی آذر(دکتری جغرافیا و برنامه ریزی روستایی)، بهنام دبیر(کارشناس ارشد عمران)، مرتضی ناصری(کارشناسی ارشد سازه عمران)، داریوش عسگری(کارشناس ارشد حقوق)، عباس پورکریم(دکتری نقشه برداری)، نادر محمدعلیپور(کارشناسی ارشد برنامه ریزی شهری) و احمدرستمی(کارشناسی ارشد مدیریت راهبردی) برنامه های خود را ارائه دادند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.