رونق تجارت و کسب و کار با ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در میاندوآب
۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱
شناسه : 303606
3
فرماندار میاندوآب مطرح کرد: معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب گفت: ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در میاندوآب باعث رونق تجارت و کسب و کارخواهد شد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، علی پیام  امروز در نشست هم اندیشی با تولید کنندگان و فعالان اقتصادی میاندوآب، اظهار کرد: لقب فرماندهان جبهه جنگ اقتصادی برای مدیران عرصه تولید و صنعت به درستی شایسته است.

فرماندار ویژه میاندوآب افزود: در شرایط تحریم، صنعتگران، دلسوزانه و شبانه روزی کار تولید را مدیریت کردند و با بزرگواری و سعه صدر در حل مسائل و مشکلات پیش روی خود تلاش می کنند.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته اقتصاد مشکل اصلی کشور بوده است،گفت: توجه استاندار محترم آذربایجان غربی به اقتصاد استان سبب گسترش شهرک صنعتی شهید باکری شد که در این راستا با اضافه شدن ۲۲هکتار زمین از اراضی منابع ملی و ۱۱هکتار دیگر نیز در مجاورت این شهرک و همچنین جانمایی برای فاز دوم شهرک صنعتی یکی از موانع مهم سرمایه گذاری و تولید در شهرستان رفع می شود.

پیام با اشاره به اینکه ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در میاندوآب باعث رونق تجارت و کسب و کارخواهد شد، افزود: همچنین طرح احداث فرودگاه با موافقت ریاست محترم جمهور، باعث رشد و شکوفایی اقتصاد میاندوآب می شود.

فرماندار ویژه میاندوآب ادامه داد: از روزی که در شهرستان میاندوآب قدم گذاشتم همواره به دنبال حل مشکلات تولیدکنندگان بودم وبرای همین امر هر هفته یک روز را برای تولید کنندگان اختصاص دادم تا بتوانم کمک حال اقتصاد شهرستان باشم

وی در ادامه با بیان اینکه برنامه های خوبی در سفرهای جناب اقای استاندار برنامه ریزی شده و بی شک بعد از چند ماه دیگر اثرات مثبت آن نمایان خواهد شد، افزود: امید است که با همکاری فعالان بخش خصوصی شهرستان در حوزه های مختلف بتوانیم مشکلات اقتصادی میاندوآب را مرتفع کنیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.