روند کند تغییرات در دولت سیزدهم نگران‌کننده است
۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸
شناسه : 299860
3
امام جمعه میاندوآب: امام جمعه میاندوآب گفت: دولت قوی باید با انتخاب های قوی، شعار تغییر را عملی سازد که متاسفانه هشت ماه زمان سپری شده و این نگران کننده است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با بیان اینکه مردم به تغییر و تحول رای داده اند، اظهار کرد: مردم منتظر هستند تا جلوی گرانی، اختلاف، انسان های زالو صفت و کسانی که به جان مردم افتاده و روز به روز سفره مردم را کوچک می‌کنند و غول های مافیایی که به حرف هیچ کس گوش نمی کنند، گرفته شود.

امام جمعه میاندوآب افزود: مردم به دولت قوی و سید محرومان رای داده اند تا شاهد تغییر باشند نه اینکه بعد از هشت ماه نیز یک مسئول جابجا نشود.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید شبانه روز در خدمت مردم باشند، گفت: دولتمردان باید مانند رییس‌جمهور تصمیم انقلابی اتخاذ کنند.

حسن زاده با بیان اینکه باید قوی شویم همچنانکه قوی شدیم و دشمن را شکست دادیم و عقب راندیم، تصریح کرد: دولت قوی باید با انتخاب های قوی، شعار تغییر را عملی سازد که متاسفانه هشت ماه زمان سپری شده و این نگران کننده است.

امام جمعه‌ میاندوآب با تاکید بر اینکه مدیران و مسئولان باید قوی انتخاب شوند، اظهار کرد: مدیرکلی که اختیار تغییر یک مسئول را ندارد، چرا منصوب شده است.

وی در ادامه با بیان هر کجا به نصرت الهی ایمان داشته و به خداوند متعال توکل کرده ایم، پیروز شده ایم، افزود: این یک وعده الهی است و آن را در حادثه طبس و یا در پیروزی بر داعش شاهد بودیم که سردار رشید اسلام، شهید سلیمانی و یارانش با توکل بر خدا در مقابل دشمن داعشی تا بن دندان مسلح ایستاد و آن را شکست دادند.

حسن زاده با بیان اینکه دشمن به دنبال اختلاف افکنی، ناتوی فرهنگی و چهره سازی و جنگ تبلیغاتی و رسانه ای بوده و در این راستا تلاش می کند، گفت: دشمن هر چه قدر هم قوی باشد ولی ما از ولایت تبعیت کنیم و با ولایت همراه باشیم، دشمن نمی تواند مسلط شود.

وی در ادامه با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با بیان اینکه ما عزت،امنیت و اقتدار و آرامش خود را مدیون سبزپوشان سپاهی و پاسداران ولایت هستیم، افزود: سبزپوشان پاسدار ولایت در جبهه مقاومت از حریم نظام و انقلاب و ولایت دفاع کردند تا اقتدار و عزت ایران اسلامی را اثبات کنند.

حسن زاده افزود: سپاه نهادی انقلابی، ولایی، جان بر کف است که به نظام اسلامی آبرو و عزت بخشیده و در جنگ هشت ساله و پس از آن و در مبارزه با دشمن داعشی و وهابی و تکفیری قهرمانانه ایستاد.

امام جمعه‌ میاندوآب گفت: سربازی ولایت، سربند سپاه بوده و هم در درون و هم خارج از مرزهای کشور برای ما امنیت و آرامش به ارمغان آورده است.

وی با بیان اینکه حب علی رمز سعادتمندی است، تصریح کرد:آیات زیادی در شأن و فضیلت امیرالمؤمنین(ع) وارد شده و این نشان دهنده جایگاه و شخصیت منحصر به فرد ایشان است.

وی با اشاره به دومین شب قدر، افزود: شب قدر شب رحمت است و از این لیالی باید به بهترین نحو استفاده کرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.