روسای کمیسیون ها و نمایندگان شورا در کمیسیون های شهرداری میاندوآب انتخاب شدند
۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۹:۱۱
شناسه : 295620
6
سخنگو و نمايندگان شورای شهر در کمیسیون های شهرداری و روسای کمیسیون های تخصصی شورای شهر میاندوآب در سال نخست شورای دور ششم شهر انتخاب شدند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، جلسه هفتگی شورای شهر میاندوآب، امروز با حضور اعضای شورای شهر، سرپرست شهرداری و معاونین و کارشناسان سرپرست شهرداری برگزار شد.

در این جلسه در خصوص موانع راه اندازی کارخانه آسفالت شهرداری، وضعیت کارگردان شهرداری و سایر نامه های اداری و مردمی بحث و تبادل نظر شد و در ادامه جلسه سخنگو و نمایندگان شورای شهر در کمیسیون های شهرداری میاندوآب و روسای کمیسیون های تخصصی شورا در سال نخست شورای دور ششم شهر انتخاب شدند.

در این جلسه با موافقت اعضای شورای شهر میاندوآب، “اسکندر سجادی” عضو شورای شهر به عنوان سخنگوی شورای شهر میاندوآب در سال نخست شورای دور ششم انتخاب شد.

هم چنین در این جلسه “اسکندر سجادی” نماینده شورای شهر درکمیسیون ماده ۱۰۰-۱، ” بابک محمدزاده” نماینده شورای شهر در کمیسیون ماده ۱۰۰-۲ و ” جهانگیر قاسم زاده” نماینده شورای شهر در کمیسیون ماده ۷۷ انتخاب شدند.

در ادامه این جسله  ” غیب الله رحیمی” نماینده شورا در سازمان آتش نشانی، ” شهرام محمدوند” نماینده شورا در سازمان آرامستانها، ” روبین کلانتری” نماینده شورا در شورای ترافیک و حمل ونقل، ” جهانگیر قاسم زاده” نماینده شورا در سازمان اتوبوسرانی، ” غیب الله رحیمی” نماینده شورا در کمیته قطع اشجار و ” بابک محمدزاده” نماینده شورا در کمیته فنی شهرداری انتخاب شدند.

هم چنین ” جهانگیر قاسم زاده‌” و “اسکندر سجادی” نمایندگان سال نخست شورای شهر دور ششم در شورای شهرستان شدند.

روسای کمیسیون های تخصصی شورای شهر میاندوآب در سال نخست شورای دور ششم شهر نیز در این جلسه انتخاب شدند که ریاست کمیسیون بهداشت و درمان را “فیروز  تقوی”، کمیسیون عمران و شهرسازی را “بابک محمدزاده”، کمیسیون برنامه و بودجه را “روبین کلانتری”، کمیسیون فرهنگی و ورزشی را “غیب الله رحیمی”، کمیسیون تحقیق و نظارت را”جهانگیر  قاسم زاده”  و کمیسیون سرمایه گذاری، امور حقوقی و قراردادها و جذب مشارکت ها را “اسکندر سجادی” عهده دار شدند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.