روز ۱۲ فروردین، روز تبلور “جمهوریت” و”اسلامیت” است
۱۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰
شناسه : 299565
8
رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب: رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب گفت: "جمهوریت" و"اسلامیت" در ۱۲ فروردین ۵۸ با رای "آری" مردم در پای صندوق های رای متبلور شد .
پ
پ

حجت الاسلام عادل نجفیان در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر گفت: ۱۲ فروردین یادآور حماسه پرشکوه ملت بزرگ ایران و از مهمترین و تعیین‌کننده ترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب افزود: “جمهوریت” و”اسلامیت” در ۱۲ فروردین ۵۸ با رای “آری” مردم در پای صندوق های رای متبلور شد و مردم خواست خود برای حاکم شدم ارزش های دینی و اسلامی در جامعه را اعلام کردند.

وی با بیان اینکه شعار انقلاب ما “استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی” بود، گفت: انقلاب اسلامی ایران، استقلال و آزادی را در این کشور نهادینه کرد که در هیچ جای دنیا نظیری ندارد.

نجفیان با اشاره به اینکه مبنای حکومت طاغوت، جدایی مردم از حکومت بود، تصریح کرد: ولی در جمهوری اسلامی شاهد تحقق مردم سالاری دینی هستیم که این را با برگزاری نزدیک به ۴۰ انتخابات در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی شاهد هستیم و مردم نیز با حضور پرشور خود در این انتخابات مهر تاییدی بر این موضوع زده اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب افزود: در واقع مردم مسلمان ایران با انقلاب اسلامی، نظامی می خواستند که متکی به رای مردم بوده و ارزش های الهی و قرآنی در تمامی شئون حاکمیت آن جاری شود که این امر در جمهوری اسلامی محقق شده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.