روز قدس نماد صف‌بندی حق و باطل است
۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۸:۱۰
شناسه : 307085
2
امام جمعه میاندوآب: امام جمعه میاندوآب گفت: حضرت امام خمینی(ره) با نامگذاری روز قدس، جبهه حق و باطل را متمایز و جبهه جنود رحمانی را با جنود شیطانی مشخص کردند.
پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با دعوت از اقشار مختلف مردم با هر نوع اندیشه و تفکر برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار کرد: روز قدس روز اسلام و نماد قدرت اسلام در مقابل استکبار است.

امام جمعه میاندوآب افزود: حضرت امام خمینی(ره) با نامگذاری روز قدس، جبهه حق و باطل را متمایز و جبهه جنود رحمانی را با جنود شیطانی مشخص کردند.

وی گفت: در این روز، امت اسلامی در کشورها و شهرها و روستاهای مختلف به عنوان جنود رحمانی و لشکر اسلام در مقابل دشمنان تا بن دندان مسلح استکبار جهانی که نماد شیطان و کفر هستند، قرار می گیرند.

وی با بیان اینکه روز جهانی قدس، روز حفظ کیان اسلامی است، تصریح کرد: روز جهانی قدس روز وحدت امت اسلام و روزی برای دفاع از اولین قبله مسلمانان عالم است.

حسن زاده با اشاره به اینکه ما در روز جهانی قدس از اسلام و انسانیت دفاع می کینم نه از شخص یا گروه خاصی، اظهار کرد: در این روز تمام اسلام که نماد آن مردم مظلوم فلسطین هستند،در مقابل تمام کفر که نماد آن رژیم غاصب صهیونیستی است، می‌ایستند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه اگر تمام مسلمانان فقط یک ماه متحد شده و در یک جبهه قرار بگیرند می توانند تمام کفر را در یک نابود کنند، افزود: تمام مسلمانان در اقصی نقاط عالم باید از مردم مظلوم فلسیطن دفاع کرده و در مقابل ظالمان مقاومت کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز دنیا به طرف دفاع از مظلوم و جهانی سازی برای حکومت امام زمان(عج) حرکت می کند، تصریح کرد: باید جهان اسلام با وحدت زبانی و عملی در روز قدس به مبارزه با استکبار به پاخیزد و حضور و مشارکت  در راهپیمایی روز قدس نیز مصداق این عمل و تحقق فرمایش امام راحل(ره) و حرکت جامع در مقابل دشمنان اسلام است.

حسن زاده با بیان اینکه در روزهای اخیر شاهد اقداماتی از سوی رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین هستیم، اظهار کرد:از تمام احزاب و اقشار با هر اندیشه و تفکر و سلیقه درخواست داریم تا در صحنه حضور یافته و بتوانیم هم افزایی کنیم و دست در دست هم دهیم تا در مقابل این دشمن تا بن دندان مسلح بایستیم و یک راهپمایی عظیم را به رخ دشمنان بکشیم.

انتهای پیام/

 

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.