روز قدس سرانجام به نابودی اسرائیل منجر خواهد شد
۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸
شناسه : 307088
1
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی: رئیس کمیسیون اجتماعی و نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران در روز قدس امسال نیز مانند همه سال های گذشته، دست در دست هم و تمام زنان و مردان به پشتیبانی از ملت مظلوم فلسطین به پا خواسته و این حمایت و این روز جهانی قدس، یادگار امام راحل(ره) تا سرنگونی رژیم غاصب صهیونیستی ادامه خواهد داشت.
پ
پ

مهدی عیسی زاده در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با دعوت از اقشار مختلف مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار کرد:روز جهانی قدس یادگار امام راحل(ره) و روز لبیک به امام راحل(ره) و شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و تمام شهیدان است.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی افزود: از روزی که رژیم غاصب صهیونیستی، این غده سرطانی در منطقه کاشته شد و با حمایت آمریکای جنایتکار و انگلیس جان گرفت، دشمنی آنها با مسلمانان آشکار بود.

وی گفت: هر زمان و هر کجا آزادی خواهان فلسطینی به دنبال گرفتن حقشان بودند، اینها به عنوان تروریسم دولتی آنها را به شهادت رساندند و شهادت رهبران فلسطین و به خاک و خون کشیده شدن زنان و کودکان مظلوم فلسطینی، سند روشنی بر این موضوع است.

عیسی زاده با بیان اینکه امروز ورق برگشته و انتفاضه سنگ به انتفاضه موشک تبدیل شده است، تصریح کرد: امروز انتفاضه ها و مبارزات پی در پی گذشته و خط بطلان به جنایتکاران اسرائیلی کشیده و امروز فرزندان انقلاب اسلامی در قالب حماس و جهاد صاحب فکر و اندیشه و سلاح شده و از حق و حقوق تک تک مردم فلسطین در جای جای مختلف سرزمین های اشتغالی دفاع می کنند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: دیگر آن روز گذشت که سرباز اسرائیلی هر غلطی دلش خواست بکند و امروز این‌ها حتی در تل آویو و حیفا و اریحا نیز از خودشان نمی توانند دفاع کنند و اسرائیل از خانه عنکبوت سست‌تر بوده و موشکت های جهاد  و حماس هر روز  بر قلب آنها فرود می‌آید.

وی گفت: ملت ایران در روز قدس امسال نیز مانند همه سال های گذشته، دست در دست هم و تمام زنان و مردان به پشتیبانی از ملت مظلوم فلسطین به پا خواسته و این حمایت و این روز جهانی قدس، یادگار امام راحل(ره) تا سرنگونی رژیم غاصب صهیونیستی ادامه خواهد داشت.

عیسی زاده با اشاره به اینکه صهیونیست ها آخرین روزهای خود را سپری می کنند، اظهار کرد: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب رژیم صهیونیستی در حال اضمحلال بوده و ان شالله به زودی سرزمین و قبله گاه نخست مسلمین آزاد خواهد شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.