روز قدس تدبیر حکیمانه امام خمینی(ره) و نماد دفاع از مظلوم است
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
شناسه : 294187
12
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب:

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: روز قدس، تدبیر حکیمانه و تاریخی حضرت امام راحل(ره) و به منزله حلقه وصلی برای همصدایی مسلمانان و انسان های آزاده دنیا در دفاع از مظلوم است.

پ
پ

سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به اینکه روز قدس، تدبیر حکیمانه و تاریخی حضرت امام راحل(ره) است، اظهار کرد:این تدبیر هوشمندانه و تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، به منزله حلقه وصلی برای همصدایی مسلمانان و انسان های آزاده دنیا در دفاع از مظلوم است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه روز قدس تنها روز فلسطین نیست بلکه متعلق به همه جهان اسلام است، افزود: امروز آرمان آزادی قدس شریف و حمایت از مردم مظلوم فلسطین به یک مطالبه جهانی تبدیل شده و روز به روز نیز شاهد ناکامی و شکست پی درپی جبهه استکبار در مقابل این خواسته جهانی هستیم.

وی با تاکید بر اهمیت مسئله قدس و فلسطین، اظهار کرد: مسئله قدس باید به عنوان یک گفتمان در بین کشورهای دنیا مطرح شده و کشورها و انسان های آزاده باید چهره ضدحقوق بشری استکبار و صهیونیست و داعیه داران دروغین حقوق بشر و دموکراسی را به دنیا نشان دهند.

پالهنگ با بیان اینکه مقاومت همیشه پیروز بوده و هست و قطعا همانطور که مقام معظم رهبری فرموده اند، رژیم صهیونیستی، این غده سرطانی محکوم به نابودی است، تصریح کرد: امروز صدای شکستن استخوان‌های رژیم صهیونیستی بیش از هر زمان دیگری شنیده می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به اینکه امسال نیز به دلیل شرایط موجود تصمیم بر آن گرفته شده تا راهپیمایی انجام نگیرد، افزود:با استماع بیانات مقام معظم رهبری و با استفاده از فضای مجازی باز هم حمایت خود را از قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین به دنیا نشان خواهیم داد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.