روز قدس ، روز حمایت از مظلوم  در برابر ظالم است/ حمایت از مردم مظلوم فلسطین وظیفه همه مسلمانان است
۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۱۲
شناسه : 300000
4
امام جمعه میاندوآب: امام جمعه میاندوآب گفت: روز قدس ، روز حمایت از مظلوم  در برابر ظالم و نماد وحدت امت اسلامی در مقابله با استکبار جهانی و در راس آن آمریکا و رژیم صهیونیستی است.
پ
پ

حجت الاسلام والمسلیمن حمید حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد: روز قدس، روز حمایت از مظلوم  در برابر ظالم و مستکبران عالم است.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه روز قدس ابتکار هوشمندانه و یادگار امام خمینی(ره) بوده و جمهوری اسلامی ایران نیز یک راهبر در جامعه جهانی است، افزود: در شرایطی که در کشورهای قدرتمند جرات و قدرتی برای ایستادگی در برابر رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی وجود نداشت، امام خمینی(ره) در ابتکاری هوشمندانه روز قدس را تعیین کردند که امروزه این حرکت حمایت از فلسطین در بیشتر کشورها به ویژه کشورهای اسلامی جا افتاده و مردم در برابر استکبار به پا می‌خیزند.

وی با تاکید بر اینکه حمایت از مردم مظلوم فلسطین وظیفه همه مسلمانان است، گفت: بر همه کشورهای اسلامی واجب است تا به فلسطین کمک کنند و در راه مبارزه با استکبار آنها را تنها نگذارند.

حسن زاده با بیان اینکه روز به روز مقاومت مردم مظلوم فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی ابعاد جدیدی به خود می گیرد، تصریح کرد:  قطعا این مبارزه با قاطعیت ادامه داشته و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرموده اند، ان شالله به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه همه باید روز قدس به صحنه بیایند، اظهار کرد:  روز قدس نماد وحدت امت اسلامی در مقابله با استکبار جهانی و در راس آن آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده و راهپیمایی روز قدس امسال به حول قوه الهی پررنگ تر از همیشه برگزار خواهد شد و مردم حضور فعال و پرشور خواهند داشت.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.