روز قدس، نماد دفاع از مظلوم است/ نابودی اسرائیل  محقق خواهد شد
۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۸:۰۵
شناسه : 300042
2
نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی: نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت:بر اساس آموزه‌های قرآنی، دفاع از مظلوم وظیفه هر انسانی است و ما نیز وظیفه داریم در مقابل ظالمان از مظلوم دفاع کنیم.
پ
پ

مهدی عیسی زاده در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با بیان اینکه روز قدس روز اسلام است، اظهار کرد:  روز جهانی قدس، یادگار گرانبهای حضرت امام خمینی(ره) بوده و همیشه زنده خواهد ماند.

نماینده مردم میاندوآب ، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس آموزه‌های قرآنی، دفاع از مظلوم وظیفه هر انسانی است و ما نیز وظیفه داریم در مقابل ظالمان از مظلوم دفاع کنیم.

وی با بیان اینکه نابودی اسرائیل یک وعده الهی بوده و محقق خواهد شد، افزود: پیروزی بر ظلم و استکبار وعده حقی است که محقق خواهد شد و  همانگونه که امام خمینی(ره) فرموده اند اسرائیل باید از بین برود، بحول قوه الهی این موضوع محقق خواهد شد و به فرموده رهبر معظم انقلاب، فلسطین و سرزمین های اشغالی آزاد خواهد شد و اسرائیل از روی کره خاکی محو و نابود خواهد شد.

عیسی زاده با اشاره به اینکه امروز گفتمان مقاومت جهان شمول شده است، تصریح کرد: امروز به برکت رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری، گفتمان مقاومت در کشورهای اسلامی توسعه پیدا کرده است و جهان شمول شده و زمزمه پایان اسرائیل و رژیم صهیونیستی به گوش می رسد .

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ان شالله امروز نیز با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس،  شعار “مرگ بر آمریکا” و “مرگ بر اسرائیل” را با صدای بلند و رساتر فریاد خواهیم زد و ندای آزادی قدس شریف در اقصی نقاط عالم طنین انداز خواهیم کرد .

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.