روز قدس، رو حمایت از مستضعفان و نماد مقاومت است/ اسرائیل در مسیر نابودی است
۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴
شناسه : 300029
2
رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب: رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب گفت: روز جهانی قدس، روز حمایت از مستضعفان و  نماد ایستادگی، مقاومت و وحدت در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف است.
پ
پ

حجت الاسلام عادل نجفیان در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به اینکه روز قدس روز مبارزه با ظالم و حمایت از مظلوم در برابر ظالم است، اظهار کرد: روز جهانی قدس، روز حمایت از مستضعفان، روز مقاومت و استکبارشکنی؛ روز مقابه با طاغوت و قلدر و  نماد ایستادگی، مقاومت و وحدت در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب افزود:  روز قدس تنها روز فلسطین نیست بلکه متعلق به جهان اسلام است و باید در این روز با تمام قدرت در صحنه حاضر شده و انزجار خود را از استکبار جهانی به دنیا نشان دهیم.

وی با تاکید بر اینکه امروز صدای خرد شدن استخوان های رژیم صهیونیستی به گوش می رسد، تصریح کرد: ان شالله به زودی پیروزی بر ظلم و استکبار اسرائیل غاصب که وعده قطعی است، محقق خواهد شد و شاهد نابودی رژیم منحوس صهیونیستی خواهیم بود.

نجفیان در ادامه با اشاره به اینکه امسال راهپیمایی روز قدس به صورت حضوری در میاندوآب برگزار می شود، تصریح کرد: با توجه تصمیمات کشوری و براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، راهپیمایی روز جهانی قدس به‌صورت حضوری و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در میاندوآب برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب اظهار کرد: راهپیمایی روز قدس روز جمعه نهم اردیبهشت مصادف با بیست و هفتم ماه مبارک رمضان ساعت ۱۱ صبح از میدان انقلاب میاندوآب آغاز می‌شود و پس از طی خیابان‌های پاسداران، شهدا، میدان امام و خیابان امام تا مصلی حضرت امام خمینی (ره) ادامه خواهد یافت.

وی افزود: سخنران راهپیمایی روز جهانی قدس در میاندوآب، علی پیام فرماندار ویژه این شهرستان خواهد بود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.