روز قدس، روز اتحاد امت اسلام در دفاع از مظلوم است
۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰
شناسه : 307092
2
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: روز قدس یادگار امام راحل(ره) و روز اتحاد امت اسلامی در حمایت از مظلوم در مقابل ظالم است.
پ
پ

سرهنگ پاسدار محمد پیری در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با دعوت از عموم مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار کرد: روز قدس یادگار امام راحل(ره) و روز اتحاد امت اسلامی در حمایت از مظلوم در مقابل ظالم است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با بیان اینکه روز قدس، تدبیر هوشمندانه و حکیمانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) است، افزود: روز قدس، تنها متعلق به مردم مظلوم فلسطین نیست بلکه متعلق به همه امت اسلام است که در مقابل جبهه باطل و رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی متحد و همصدا شده و فریاد آزادی قدس را سر می دهند.

وی با اشاره به اینکه دفاع از مظلوم وظیفه شرعی و انسانی همه ملت های آزاده است، گفت: وظیفه داریم در مقابل ظالمان از مظلوم دفاع کنیم و در این راستا به برکت تدبیر هوشمندانه امام خمینی(ره)، روز قدس که فریاد دفاع از مظلوم است، به یک مطالبه جهانی شده است.

پیری تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری در بیانات اخیر خویش نیز فرمودند، اسرائیل رو به اضمحلال و نابودی است و به زودی ان شالله این وعده قرآنی و صادق محقق خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب در ادامه با تاکید بر حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال، اظهار کرد: امسال با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس و نیز در فضای مجازی با پویش های مجازی، ندای مظلومیت مردم مظلوم فلسطین را سر داده و شعارهای “مرگ بر آمریکا” و ” مرگ بر اسرائیل” را رساتر از قبل فریاد خواهیم زد و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین به دنیا نشان خواهیم داد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.