روز دانشجو، روز عدالت خواهی و استکبار ستیزی است/ عمر رژیم صهیونیستی رو به پایان است
۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸
شناسه : 269188
4

فرماندار میاندوآب گفت: روز دانشجو، روز عدالت خواهی و استکبار ستیزی است و دانشجویان وظیفه دارند تا ادامه دهنده راه شهیدان باشند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، ناصر امیری امروز در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه پیام نور میاندوآب با بیان اینکه ما هر چه داریم به برکت این انقلاب و خون شهداست، اظهار کرد: قبل از انقلاب تنها افراد خاصی می توانستند به دانشگاه رفته و تحصیل کنند و در واقع تحصیل و علم فقط مختص طبقه مرفه بود و افراد در مستضعف نمی توانستند به دانشگاه برسند.

فرماندار میاندوآب افزود: در آن زمان استعمار ما را استثمار کرده بود و اجازه پیشرفت به ما نمی دادند و این مردم به رهبری امام خمینی(ره) انقلاب کرده و همانطور که امام فرمودند، این انقلاب عزت و پیشرفت را به ما داد.

وی با بیان اینکه روز دانشجو، روز عدالت خواهی و استکبار ستیزی است، گفت: دانشجویان باید ادامه دهنده راه شهیدان باشند و با تقوا و بدون وابستگی به غرب و شرق به وظیفه خود عمل کنند.

امیری تصریح کرد: ما دانشجویان باتقوایی داریم و اگر مشکلی هست، از جانب ماست که نتوانسته ایم با شما جلسه گذاشته و مشکلات را چاره اندیشی کنیم.

فرماندار میاندوآب به دستور ترامپ درمورد قدس، اظهار کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند کار اینها ابلهانه و بیهوده است و نمی توانند به اهداف خود دست یابند.

وی افزود: اینها همان هایی هستند که داعش را در منطقه تشکیل دادند ولی با اتحاد شیعه و سنی نتوانستند اختلاف افکنی کرده و به اهداف خود دست یابند و داعش نابود شد.

امیری گفت: ترامپ دیوانه نیز این را بداند که عمر رژیم صهیونیستی رو به پایان است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.