روز جهانی قدس روز مردمی‌سازی مساله فلسطین است
۲۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶
شناسه : 307227
4
امام جمعه میاندوآب: امام جمعه میاندوآب گفت: روز قدس، روز مردمی‌سازی مساله فلسطین و قدس شریف بوده و فراموش ناشدنی است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید حسن‌زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با تقدیر از حضور پرشور و باشکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار کرد: مردم میاندوآب، زادگاه شهید باکری بار دیگر حماسه خلق کرد و حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین را نشان داد و این حضور در تاریخ ثبت شد.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه مردم این شهرستات همیشه انقلابی بوده و انقلابی نیز مانده اند، افزود: مردم میاندوآب همواره از کیان اسلامی و آرمان های انقلاب اسلامی دفاع کرده اند و امروز نیز در دفاع از قدس شریف، قبله اول مسلمین،  صحنه ای با عظمت خلق کردند.

وی گفت: این حضور پرشور مردم روزه دار، دشمنان را به لرزه درآورده و قوتی برای انقلاب اسلامی بوده و استخوان خردکن برای دشمنان است.

حسن زاده با بیان اینکه روز قدس نماد اتحاد امت اسلام است، تصریح کرد: روز قدس نماد جدایی حق از باطل و نماد ایستادگی مقاومت در مقابل کفر است.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه روزی که امام خمینی(ره)، پیامی خطاب به مسلمانان جهان صادر کردند؛ کمتر کسی تصور می‌کرد این روز بزرگ تبدیل به جریان مستمر جهانی علیه صهیونیسم جهانی شود، اظهار کرد: روز قدس، روز مردمی‌سازی مساله فلسطین و قدس شریف بوده و فراموش ناشدنی است.

وی با اشاره به اینکه روز قدس، یک مساله انسانی و اسلامی و به منظور زنده نگه داشتن شعله مقاومت از سوی حضرت امام راحل است، افزود: در هر نقطه ای از دنیا، انسان آزادمردی است، فریاد آزادی قدس شریف و نابودی رژیم صهیونیستی بر می آورد.

حسن زاده با بیان اینکه دشمن اصلی آمریکای جنایتکار است، تصریح کرد: شعار اصلی که امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری به آن اشاره و تاکید کرده اند، “مرگ بر آمریکا” و “مرگ بر اسرائیل” امروز در روز قدس در همه جا به گوش می رسید.

امام جمعه میاندوآب در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به هراس صهیونیست ها از قدرت منطقه‌ای محور مقاومت، اظهار کرد: دشمنی که روزی بر اعراب مسلط بود امروز با گشایش‌های جدید چه در روابط میان ایران و کشورهای عربی به‌خصوص عربستان و هم‌چنین در روابط میان سوریه و کشورهای عربی روی داده، بر نگرانی‌های این رژیم افزوده است.

وی افزود: امروز وحدت گروههای مقاومت حول محور قدس روز به روز بیشتر شده و این حرکت تا رهایی قدس شریف ادامه خواهد داشت.

حسن زاده با تاکید بر اینکه دفاع از مظلوم و برادر دینی و مسلمان وظیفه تک تک ما است، تصریح کرد: ایستادگی در مقابل ظالمان و دفاع از مظلومان، مبنای مکتب اسلام است و مسلمان باخاصیت آن است که جبهه خود را مشخص کند.

امام جمعه میاندوآب گفت: اکنون جبهه ها مشخص شده و در این روز، امت اسلامی در کشورها و شهرها و روستاهای مختلف به عنوان جنود رحمانی و لشکر اسلام در مقابل جنود شیطان و دشمنان تا بن دندان مسلح استکبار جهانی که نماد شیطان و کفر هستند، قرار می گیرند.

وی در ادامه افزود: در ایران اسلامی نیز مسئولان سه قوه و اقشار مختلف مردم گوش به فرمان ولایت بوده و با دشمنان مبارزه و توطئه‌های آنان را نقش بر آب خواهیم کرد.

حسن زاده به مسئله آذربایجان نیز اشاره کرد و گفت: مردم آذربایجان ولایتمدار بوده و آماده هستند تا اگر ولایت فرمان دهد، خاک آن کشور را نیز به ایران اسلامی ملحق کنند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.