روز جهانی قدس، روز وحدت امت اسلام در برابر ظلم است
۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۴
شناسه : 318226
1
فرماندار میاندوآب گفت: روز جهانی قدس، روز ظهور زیباترین جلوه وحدت ملت همیشه بیدار ایران و تمامی ملل اسلامی برای اعلام نفرت از رژیم اشغالگر قدس و حامی بزرگ آن شیطان بزرگ است.
پ
پ

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، محمدرضا رضایی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب در پیامی ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، مردم شریف شهرستان میاندوآب را به شرکت گسترده در راهپیمایی این روز بزرگ دعوت کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

روز جهانی قدس، روز ظهور زیباترین جلوه وحدت ملت همیشه بیدار ایران و تمامی ملل اسلامی برای اعلام نفرت از رژیم اشغالگر قدس و حامی بزرگ آن شیطان بزرگ است تا با اعلام حمایت از ملت مظلوم فلسطین، ندای آزادی و آزادگی امت‌های اسلامی سر دهند.

جنایات رژیم صهیونیستی در دنیای امروز بر کسی پوشیده نیست، جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و حمله به کنسولگری ایران و به‌شهادت‌رساندن عزیزان و دردانه‌های انقلاب تاوان سختی خواهد داد، هر انسانی که وجدان بیدار داشته باشد، قلبی دردمند از جنایات و اقدامات غیرانسانی رژیم صهیونیستی خواهد داشت.

اینک آنچه بسیار مهم است، تجلی این اراده عظیم در هرچه باشکوه‌تر برگزارکردن راهپیمایی وحدت‌بخش و دشمن‌شکن روز جهانی قدس است، یقیناً اقشار مختلف مردم مؤمن، روزه‌دار و انقلابی شهرستان میاندوآب همگام با مسلمانان جهان و مردم خداجوی ایران اسلامی، آماده‌اند تا با حضور گسترده و عظیم در راهپیمایی روز قدس، بار دیگر تبلور عینی حمایت امت واحده اسلامی و ملت‌های آزاده و حق‌طلب جهان، آزادی‌خواهی مردم بی‌دفاع فلسطین، نفرت و انزجار خود از جنایت‌های رژیم صهیونیستی و حامیان این رژیم غاصب و جعلی را به جهانیان نشان دهند.

اینجانب ضمن گرامیداشت این روز بزرگ، از عموم مردم شریف، مؤمن و روزه‌دار شهرستان میاندوآب دعوت می‌کنم تا با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن لبیک مجدد به ندای ملکوتی امام راحل عظیم‌الشأن و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری، حمایت خود را از مقاومت اسلامی فلسطین تا آزادی کامل قدس شریف از چنگال اشغالگران صهیونیستی اعلام نمایند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.