روز جهانی قدس، روز “مرگ بر اسرائیل”/ شمارش معکوس نابودی رژیم صهیونیستی آغاز شده است
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۹:۴۵
شناسه : 294174
15
نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی: نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بحول قوه الهی نابودی اسرائیل یک وعده صادق بوده و محقق خواهد شد، تصریح کرد: پیروزی بر ظلم و استکبار اسرائیل غاصب وعده حقی است که محقق خواهد شد.
پ
پ

مهدی عیسی زاده در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به اهمیت مسئله فلسطین و روز جهانی قدس، گفت: روز جهانی قدس، یادگار گرانبهای حضرت امام خمینی(ره) بوده و همیشه زنده خواهد ماند.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در آیات و روایات اسلامی دفاع از مظلوم در برابر ظالم یک تکلیف است، افزود: خداوند تبارک و تعالی نیز وعده یاری مظلومان را داده است.

وی گفت: بر اساس آموزه‌های قرآنی، دفاع از مظلوم وظیفه هر انسانی است و ما نیز وظیفه داریم در مقابل ظالمان از مظلومان دفاع کنیم.

عیسی زاده با بیان اینکه روز جهانی قدس، روز “مرگ بر اسرائیل” است، تصریح کرد: امروز گفتمان مقاومت، جهان شمول شده و زمزمه پایان اسرائیل و رژیم صهیونیستی امروز به گوش می رسد .

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه رژیم صهیونیستی روز به روز به نابودی نزدیک می شود، افزود: امروز سربازان و سردمداران رژیم غاصب صهیونیستی از هراس موشک های جبهه مقاومت، حماس و حزب الله خواب راحت ندارند.

وی با بیان اینکه تعیین سرنوشت فلسطین، حق مردم آن سرزمین است، گفت: خود مردم فلسطین باید سرنوشت خود را تعیین کنند نه یهودی های مهاجر.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بحول قوه الهی نابودی اسرائیل یک وعده صادق بوده و محقق خواهد شد، تصریح کرد: پیروزی بر ظلم و استکبار اسرائیل غاصب وعده حقی است که محقق خواهد شد و ان شالله به زودی با آزادی سرزمین های اشغالی و فلسطین، اسرائیل از روی کره خاکی محو و نابود خواهد شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.