روز جهانی قدس، روز برائت از رژیم اشغالگر قدس است
۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۳
شناسه : 307097
2
سرپرست فرمانداری ویژه میاندوآب: سرپرست فرمانداری میاندوآب گفت: روز جهانی قدس، روز برائت و اعلام نفرت مسلمانان و آزادگان جهان از رژیم اشغالگر قدس و حامی بزرگ آن شیطان بزرگ است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، محمدرضا رضایی، معاون استاندار و سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میاندوآب در پیامی ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، مردم شریف شهرستان میاندوآب را به شرکت گسترده در راهپیمایی این روز بزرگ دعوت کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سُبْحانَ الَّذِی أَسْرى‌ بِعَبْدِهِ لَیْلًا مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الْأَقْصَى الَّذِی بارَکْنا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیاتِنا إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ الْبَصِیرُ (قرآن کریم، سوره اسرا)

روز جهانی قدس حاصل تدابیر اندیشمندانه و ژرف نگری های سیاسی امام خمینی (ره) در جهت حمایت از مردم مظلوم فلسطین و روز اتحاد و یکپارچگی مسلمانان عالم علیه جبهه کفر ، ظلم و اشغالگری است ، روز برائت و اعلام نفرت مسلمان و آزادگان جهان از رژیم اشغالگر قدس و حامی بزرگ آن شیطان بزرگ است.

ملت همیشه در صحنه ایران و مردم فهیم وسرافراز شهرستان میاندوآب همچون گذشته و بسان حضورهای پر شور و شعور ۲۲بهمن و ۱۳ آبان به نشانه سرکوبی ستم، استکبار و در حمایت از آرمان‌های جامعه اسلامی، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب امسال نیز در راهپیمایی روز قدس، سنگ‌تمام خواهند گذاشت و برائت خود از جرثومه‌های فساد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی جهان اعلام خواهندنمود .

اینجانب ضمن گرامیداشت این روز بزرگ، از عموم مردم شریف، مؤمن و روزه‌دار شهرستان میاندوآب دعوت می‌کنم تا با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن لبیک مجدد به ندای ملکوتی امام راحل عظیم‌الشأن و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری، حمایت خود را از مقاومت اسلامی فلسطین تا آزادی کامل قدس شریف از چنگال اشغالگران صهیونیستی اعلام نمایند.

محمدرضا رضایی

سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میاندوآب

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.