روز ارتش،یادآور حماسه سازی ها و رشادت های ارتش دلاور و ولایتمدار است
۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
شناسه : 293927
4
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: ۲۹ فروردین، روز ارتش،یادآور حماسه سازی ها و رشادت های ارتش دلاور و ولایتمداری است که از سوی مقام معظم رهبری، "مردمی ترین ارتش دنیا" نام گرفته است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر،  سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ، در پیامی فرارسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: “۲۹ فروردین، روز ارتش،یادآور حماسه سازی ها و رشادت های ارتش دلاور و ولایتمداری است که از سوی مقام معظم رهبری، “مردمی ترین ارتش دنیا” نام گرفته و طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، به دلیل فداکاری ها و مجاهدت ها مورد تکریم و دارای پشتوانه مردمی است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی، از آغازین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی، با تبعیت کامل از ولایت فقیه و با قدرت و با اقتدار به پیشرفت های خیره کننده رسیده و در صحنه های مختلف مانند جنگ تحمیلی، مردم یاری و امدادرسانی در حوادث طبیعی و اخیراً نیز در امر مقابله با ویروس منحوس کرونا، مملو از حماسه و رشادت و جان فشانی است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره دوشادوش سپاه، بسیج و ناجا، لیافت و توانمندی  بالای خود را نشان داده و بر بلنداری رفیع عزت و سربلندی ایستاده است.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ارتش، ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی را به تمام نیروهای ارتش و خانواده گرانقدر آنان تبریک گفته و امیدوارم در سایه تحکیم اتحاد و همدلی موجود بین مردم و حافظان امنیت و آسایش ایران اسلامی، بیش از گذشته از در مسیر رشد و پیشرفت همه جانبه قدم برداریم.

سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان میاندوآب”

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.