روزشمار نابودی رژیم صهیونیستی آغاز شده است/ ترامپ با دستان خودش، گور اسرائیل غاصب را کند/ پرچم اسلام را دوباره در سرزمین های اشغالی برافراشته می کنیم
۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰
شناسه : 269200
7

امام جمعه میاندوآب گفت: بوش و اوباما خطایی کردند و عراق و سوریه را تقدیم ایران کردند و این بار ان شاالله با اشتباه ترامپ، پرچم اسلام را به زودی در سرزمین های اشغالی دوباره برافراشته می کنیم.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام و المسلمین حمید حسن زاده، امروز در همایش علمای شیعه و اهل سنت که در این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه دشمنان اسلام همواره به دنبال اختلاف افکنی بوده و هستند، اظهار کرد: مسلمانان باید از خواب غفلت بیدار شده و اتحاد و وحدت خود را تقویت کرده و مراقب توطئه های دشمنان باشند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه دشمنان اسلام با تاسیس بیش از 43 شبکه ماهواره ای به دنبال تفرقه افکنی بین شیعه و سنی هستند، افزود: نمونه این موضوع  در کشور انگلیس و در یک خیابان به فاصله اندکی از هم، تاسیس  دو شبکه ماهواره ای برای توهین به مقدسات شیعیان و اهل سنت است، به دنبال  فتنه انگیزی و ایجاد اختلاف هستند.

وی با تاکید براینکه مسلمانان باید اتحاد و وحدت خود را تقویت کرده و مراقب توطئه های دشمنان باشند، گفت:  اتحاد و انسجام و همدلی شیعه و سنی بود که داعش را نابود کرد و به زباله دان تاریخ فرستاد.

حسن زاده با بیان اینکه باید به نقاط اشتراک توجه داشته و از اختلاف بپرهیزیم، تصریح کرد: ما قبله و کتاب و پیامبر واحد داریم و همانطوری که مقام معظم رهبری فرموده اند، کسانی که دم از اختلاف می زنند یا سنی آمریکایی هستند و یا شیعه انگلیسی.

امام جمعه میاندوآب در ادامه به اقدام اخیر ترامپ در مورد معرفی قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: ما به وعده صادق اطمینان داریم و می گوییم سردار سلیمانی، سرباز رهبری گفت تا کمتر از سه ماه دیگر داعش از بین خواهدرفت و کمتر از  دو ماه این وعده محقق شد و رهبر آن سرباز نیز گفته اسرائیل۲۵سال آینده را نخواهددید، ما به این وعده صادق اطمینان داریم.

وی با بیان اینکه ترامپ با دستان خودش، گور اسرائیل غاصب را کند، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی دشمن مسلمانان است و جرقه نابودی این دشمن مسلمانان نیز زده شده است.

حسن زاده گفت: بوش و اوباما خطایی کردند و عراق و سوریه را تقدیم ایران کردند و این بار ان شاالله با اشتباه ترامپ، پرچم اسلام را به زودی در سرزمین های اشغالی دوباره برافراشته می کنیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.