روحانی از همه جناح ها لیست خواسته/ تصمیم آخر را رئیس جمهور می گیرد
۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰
شناسه : 263805
9

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور از همه جناح ها لیست خواسته ولی در آخر باید خودش تصمیم بگیرد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، جهانبخش محبی نیا، امروز در شورای اداری شهرستان میاندوآب با اشاره به اینکه بخش عمده ای نقایص را در نظام های سیاسی دنیا، جوامع برطرف می کنند، اظهار کرد: در این گونه نظام ها، بخش عمده ای را به سازمان های خصوصی و غیردولتی واگذار کرده اند و دولت چیزی ندارد.

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی گفت: نظام های سیاسی باید با گذشت زمان، نیازهای متناسب را رفع کرده و نسبت به نیازهای موجود و آتی برنامه ریزی داشته باشند.

وی با بیان اینکه بنده از توقف در مراحل اولیه انقلاب نگران هستم، افزود: نباید نظام را در برخی مسائل توقف کرد و برای آینده کشور به عرصه سیاست گذاری و استراتژی پا بگذاریم.

محبی نیا با اشاره به دیدار فرماندهان سپاه با رئیس جمهور و با بیان اینکه بخواهیم فضا را به سمت هم آوایی ببریم، خیلی خوب است، تصریح کرد: لیستی که رئیس جمهور از همه جناح ها خواسته ولی در آخر باید خودش تصمیم بگیرد و وظیفه قانونی وی هم این است.

نائب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه مشکلات زیادی داریم، اظهار کرد: این ضعف ها دیده شده و در جلسات نیز بررسی قرار می گیرد و نظرات کارشناسی نیز ارائه می شود و در این زمینه روسای ادارات نیز می توانند پیشنهادات خود را ارائه داده تا در سطح کلان مطرح شود.

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در گفت وگویی پیشنهاد آماده کردن طرحی برای تقلیل عناوین مجرمانه را به مدیرکل قوانین مجلس داده است، افزود: نباید برخی دعواها را به قوه قضائیه ارجاع دهیم چرا که راهکار دارند.

وی با تاکید بر اینکه نباید تحریک تقاضا از حد بگذرد، تصریح کرد: اگر تحریک تقاضا از حدش بگذرد، غیرقابل کنترل می شود و اگر در اقتصاد بیاید، پول را بی ارزش می کند و اگر در سیاست بیاید، مشروعیت را ذوب می کند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.