رهنمودهای مقام معظم رهبری باید سرلوحه همه مسئولان باشد/ خط دوم انتقال آب زرینه رود، پدافندی است/ دشمنان به دنبال ایران هراسی در دنیا هستند  
۰۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶
شناسه : 264686
5

امام جمعه میاندوآب گفت: رهنمودهای مقام معظم رهبری باید سرلوحه همه مسئولان باشد و مسئولان باید در مدت مسئولیت خویش به فکر مردم و خدمت به آنها بوده و خدمات شایانی را به مردم ارائه دهند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با بیان اینکه مردم باید هوشیار و آگاه باشند، اظهار کرد:   دنیا، دنیای شایعه و تهمت است و مردم نباید هر حرفی را از هر کسی قبول کنند بلکه باید هوشیار و آگاه بوده و با حرف و منطق پیش روند.

امام جمعه میاندوآب افزود: رهنمودهای مقام معظم رهبری باید سرلوحه همه مسئولان باشد و مسئولان باید در مدت مسئولیت خویش به فکر مردم و خدمت به آنها بوده و خدمات شایانی را به مردم ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه ایران خود بزرگترین قربانی تروریسم است، گفت:  17 هزار شهید ترور و ترور سرمایه های نظام از جمله شهیدان بهشتی، مطهری، رجایی و باهنر همه نمونه هایی ازسند مظلومیت ایران اسلامی و دشمنی منافقین با نظام و مردم ایران اسلامی هستند.

حسن زاده در ادامه به موضوع طرح انتقال آب زرینه رود میاندوآب اشاره و تصریح کرد: شایعه شده بود که خط دوم انتقال آب زرینه رود اجرا می شود و این امر نیز سبب نگرانی مردم شده بود در حالی که بر اساس پیگیری های انجام شده، خط دوم انتقال آب مطرح نیست بلکه به عنوان پدافند غیرعامل بوده و این لوله ها جایگزین  لوله های بتنی اولی می شود.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه در این موضوع دولت و مسئولان و ما، همه با هم هستیم، اظهار کرد: میاندوآب خودش مشکل آب دارد و آب میاندوآب، همه این شهر را سیراب نمی کند، اگر آب اضافه داشتیم، پیشکش همه مومنان و مردم می کنیم.

وی گفت: این موضوع شایعه بوده که برخی سیاستمداران از آن بهره مند شوند و مردم بدانند که مسئولان شما از شما جدی تر در این زمینه فعالیت می کنند و مردم نگران نباشند.

حسن زاده با اشاره به گزارشات و برنامه های سازمان های اطلاعاتی آمریکا که افشا شده اند، اظهار کرد: بر اساس این گزارشات، دشمنان نظام اسلامی روی مسئله هسته ای، موشک های بالستیک، تروریسم و حقوق بشر برنامه ریزی کرده و در این راستا اهداف خود را به پیش می برند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه ننگ بر حقوق بشر آمریکایی، تصریح کرد: باید گفت که کسانی که خود به بشر اعتقاد نداشته و بزرگترین ناقض حقوق بشر هستند، امروز مدافع حقوق بشر در دنیا شده اند و این امر جای بسی تاسف است که در کشور خودشان یک سیاه پوست را به باد کتک می گیرند ولی حرف از حقوق بشر می زنند.

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال ایران هراسی و مخدوش کردن چهره ایران اسلامی در دنیا هستند، افزود: آنها با معرفی کردن ایران به عنوان حامی تروریسم، می خواهند ایران هراسی را در دنیا ترویج کرده و ایران را منزوی کرده و متحجر و زورگو معرفی کنند در حالی که ایران اسلامی خود بزرگترین قربانی تروریسم است.

امام جمعه میاندوآب گفت: فشار بر روی متحدان ایران و محدود کردن آنها و تشدید تحریم ها از جمله اقداماتی است که آنها برای مقابله با ایران انجام می دهند.

وی با بیان اینکه متاسفانه برخی در داخل کشور نیز در پازل دشمن بازی می کنند، افزود: نظام ما نظام رحمانی و مردم ما بهترین مردم هستند و هر گونه توطئه ای را در نطفه خفه می سازند.

حسن زاده تصریح کرد: مردم ما همواره توطئه های دشمنان را خنثی کرده اند و امروز هم مشت محکمی بر دهان کسانی که بخواهند بین مردم و مسئولان اختلاف بیاندازد، می زنند.

امام جمعه میاندوآب اظهار کرد: دولت و ملت در کنار هم در چهار سال آینده با وحدت و همدلی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری گام بردارند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.