برف و کولاک راه ۱۵ روستای میاندوآب را بست
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۸:۱۵
شناسه : 278632
6

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای میاندوآب از مسدود شدن راه 15 روستای بخش باروق این شهرستان بر اثر بارش برف و کولاک خبر داد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، علیرضا اشرف زاده امروز در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به بارش برف از صبح روز جمعه در بخش باروق این شهرستان و نقاط مرتفع و کوهستانی، اظهار کرد: بارش برف در مناطق کوهستانی و ارتفاعات بخش باروق، موجب مسدود شدن راه های ارتباطی روستاهای این بخش شده است‌.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای میاندوآب افزود: راه ۱۵ روستای بخش باروق میاندوآب را به علت بارش برف و کولاک شدید مسدود شده و تلاش راهداران برای بازگشایی آنها ادامه دارد.

وی با بیان اینکه اکیپ های راهداری در منطقه حضور داشته و برای بازگشایی مسیرها تلاش می کنند، گفت: راه ارتباطی روستاهای مسیر یاستی کندی و مسیر قوروقچی مسدود شده و راهداران راهدارخانه قوروقچی و نختالو با استفاده از امکانات موجود برای بازگشایی مسیر این روستاها تلاش می کنند.

اشرف زاده با بیان اینکه کوهستانی بودن منطقه، کولاک شدید موجب کُندی در بازگشایی مسیرهای روستایی می شود، تصریح کرد: پنج دستگاه خودرو نیز در نزدیکی روستای زاغه در کولاک گرفتار شده بود که با تلاش راهداران شهرستان نجات یافتند.

وی هم چنین با بیان اینکه از شهروندان خواهشمندیم از تردد غیر ضروری در راهها خودداری کنند؛ اظهار کرد: از مردم درخواست داریم تا از تردد در محورهای ارتباطی و به ویژه محور سرچم- میاندوآب خودداری کنند.

گفتنی است بر اساس گزارشات دریافتی از افراد محلی ارتفاع برف در محور های کوهستانی بخش باروق بیش از ۱۵ سانتیمتر گزارش شده است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.