رهاسازی سگ‌های ولگرد در حال پیگیری است
۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰:۰۱
شناسه : 316572
6
شهردار میاندوآب: شهردار میاندوآب گفت: متأسفانه اخیراً در اقدامی غیرقابل‌قبول و با اهدافی نامشخص تعدادی سگ در سطح شهر رها شده که موضوع از طریق فرمانداری و دادستانی در حال پیگیری است.
پ
پ

بابک محمدزاده در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر» با اشاره به اقدامات شهرداری میاندوآب پس از بارش‌های اخیر، اظهار کرد: به دنبال بارش شدید باران در روزهای اخیر، شاهد آب‌گرفتگی معابر در برخی مناطق میاندوآب بودیم که در این راستا سریعاً اکیپ‌های خدمات شهری و سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب به محل‌های موردنظر اعزام و اقدامات لازم انجام گرفت.

شهردار میاندوآب با بیان اینکه باتوجه‌به اقدامات قبلی و پیش‌بینی‌های انجام‌گرفته، شدت آب‌گرفتگی‌ها در مناطق مختلف نسبت به سال‌های گذشته کاهش‌یافته بود، افزود: در مناطقی هم که شاهد آب‌گرفتگی بودیم با حضور به‌موقع اکیپ‌های شهرداری، خوشبختانه از بروز صدمات برای مردم جلوگیری شد که در این زمینه لازم می‌دانم از همکاری مجموعه مدیریتی شهرستان، اعضای شورای تأمین، شورای شهر و پرسنل خدوم شهرداری در رفع این مشکل نهایت تقدیر و تشکر را داشته باشم.

وی هم چنین در مورد افزایش دوباره سگ‌های ولگرد در سطح شهر، گفت: جولان سگ‌های ولگرد سبب نارضایتی مردم و ایجاد مشکلاتی در سطح شهر شده بود که در این راستا شهرداری میاندوآب با همکاری شورای شهر، شبکه دامپزشکی و سایر مسئولان ذی‌ربط شهری از ۱۵ آذر اقدام به جمع‌آوری، واکسیناسیون و عقیم‌سازی سگ‌های ولگرد کرد.

محمدزاده پس از شروع اقدامات اولیه در این زمینه، تعداد سگ‌های ولگرد در سطح شهر کاهش محسوسی داشت، تصریح کرد: با اقدامات انجام‌گرفته، بحران سگ‌های ولگرد در سطح شهر حل شده بود؛ ولی متأسفانه اخیراً در اقدامی غیرقابل‌قبول و با اهدافی نامشخص در سطح شهر، تعدادی سگ رها شده است.

شهردار میاندوآب با اشاره به اینکه موضوع از طریق فرمانداری و دادستانی در حال پیگیری است، اظهار کرد: در کنار پیگیری‌ها، اقدامات لازم برای جمع‌آوری سگ‌های ولگرد نیز توسط شهرداری انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شهرداری به‌سلامت و امنیت شهروندان اهمیت و ارزش قائل بوده و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد، افزود: شهرداری در راستای رفاه عمومی و ایجاد رضایت شهروندان قدم برداشته و در این راه تمام تلاش و کوشش خود را به کار گرفته است.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.