رمز دوام و بقای انقلاب اسلامی همان رموز پیروزی انقلاب هستند
۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱
شناسه : 298619
4
امام جمعه چهاربرج: امام جمعه چهاربرج با اشاره به عوامل شکل گیری انقلاب اسلامی، افزود: عوامل بقا و دوام انقلاب اسلامی همان عوامل پیروزی انقلاب اسلامی هستند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین اصغر جلالی در خطبه های نماز جمعه این هفته چهاربرج با تبریک دهه مبارک فجر و ایام پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران در طول ۴۲ سال گذشته با قدرت و اقتدار به راه خود ادامه می دهد.

امام جمعه چهاربرج با اشاره به عوامل شکل گیری انقلاب اسلامی، افزود: عوامل بقا و دوام انقلاب اسلامی همان عوامل پیروزی انقلاب اسلامی هستند.

وی گفت: مردم صالح، مومن و انقلابی و پا به کار، رهبری دینی و صالح و آموزه های دینی عوامل شکل گیری انقلاب اسلامی بودند و همانها نیز عوامل دوام و بقای انقلاب اسلامی هستند.

جلالی تصریح کرد: عنصر مردم مؤمن متحد آگاه در صحنه و آموزه‌های اسلام ناب محمدی(ص) که اسلامی سیاسی و اجتماعی است و دارای فرهنگ ظلم‌ستیزی و شهادت‌طلبی و رهبری و مرجعیت که در مفهوم ولایت‌فقیه شکل گرفت، سبب شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی شدند.

امام جمعه چهاربرج هم چنین با اشاره به رحلت مرجع عالیقدر جهان تشیع حضرت آیت الله صافی گلپایگانی، گفت: وی عمر بابرکت خود را در راستای خدمت به دین خدا و مکتب تشیع قرار داد.

وی هم چنین با تاکید بر اتحاد و همدلی برای حل مشکلات، افزود: باید دست به دست هم داده و  موانع را از جلوی راه همدیگر برداریم و در این راه اگر کسی حرف از یاس و ناامیدی بزند، او خائن به اسلام و نظام است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.