رقابت بیش از 3هزار داوطلب میاندوآبی در آزمون سراسری سال 96
۱۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۳
شناسه : 263140
4

رئیس مرکز آموزش عالی شهید باکری میاندوآب از رقابت سه هزار و 585 داوطلب در گروه های پنجگانه آزمون سراسری امسال در میاندوآب خبر داد.

پ
پ

افشار کبیری در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، با اشاره به برگزاری آزمون سراسری امسال دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در این مرکز آموزشی، گفت: امسال در مجموع سه هزار و 585 کنکوری در شهرستان میاندوآب داریم که امروز و فردا(پنج شنبه و جمعه) در آزمون سراسری و همگام با سراسر کشور شرکت می کنند.

رئیس مرکز آموزش عالی شهید باکری میاندوآب با بیان اینکه در این شهرستان تعداد داوطلبان کنکوری خانم بیشتر از آقایان است، اظهار کرد: از مجموع داوطلبان 60 درصد زن و 40 درصد نیز مرد هستند و بیشترین آمار داوطلبان شرکت کننده در آزمون سراسری امسال در میاندوآب مربوط به گروه آزمایشی علوم تجربی است.

وی افزود: آزمون گروه های پنجگانه آزمون سراسری برابر جدول برنامه ریزی و زمانبندی در میاندوآب در سه مرکز  آموزش عالی شهید باکری، دانشگاه پیام نور و مرکز استعدادهای درخشان برگزار می شود.

کبیری با توصیه به داوطلبان برای توجه به نکات لازم در برگزاری کنکور، تصریح کرد: همه تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری سال 96 در این مرکز آموزشی اندیشیده شده است.

رئیس مرکز آموزش عالی شهید باکری میاندوآب با اشاره به همکاری نهادها و ادارات شهرستان و عوامل اجرایی در برگزاری هرچه بهتر این آزمون، تصریح کرد: از زحمات فرمانداری، شورای تامین، آموزش و پرورش، فرماندهی انتظامی شهرستان، ادارات راه و شهرسازی، برق و شبکه بهداشت و درمان و دانشگاه پیام نور، مرکز استعدادهای درخشان و سایر نهادهای مسئول نهایت تقدیر و تشکر را دارم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.