رفع ازدحام از مقابل نانوایی های میاندوآب
۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۹:۳۴
شناسه : 303565
8
فرماندار میاندوآب عنوان کرد: فرماندار میاندوآب گفت: با ادر اجرای مصوبات کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان و با تشویق و افزایش سهمیه آرد نانوایان فعال، تغییر ساعات کاری و برخورد قانونی با متخلفان، ازدحام در واحدهای نانوایی های شهرستان رفع شد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، علی پیام در گفت و گو با خبرنگاران در حاشیه بازدید از نانوایی های سطح شهر میاندوآب اظهار کرد: حجم بالای جمعیت سیال که جهت انجام امور گوناگون نظیر پیگیری مسائل درمانی و اداری از روستاهای و شهرهای همجوار به میاندوآب مراجعه می کنند یکی از دلایل مصرف بالای نان و وجود ازدحام در نانوایی ها است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب افزود: این موضوع در کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان نیز مطرح و در این زمینه تمهیداتی  اندیشیده شد.

وی با بیان اینکه ازدحام در نانوایی ها یکی از شکایات برحق مردم بود، گفت: در این راستا اجرای طرح ناظران مقیم، مطالعه نقاط قوت و ضعف و بررسی نظریه کارشناسان  در دستور کار قرار گرفت که خوشبختانه به نتیجه منجر شده است.

پیام تصریح کرد: با اجرای مصوباتی مانند تشویق و افزایش سهمیه آرد نانوایان فعال، تغییر ساعات کاری و برخورد قانونی با متخلفان، امروز شاهد رفع ازدحام در نانوایی های روستایی و شهری میاندوآب هستیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.