رعایت کامل دستورالعمل های کرونایی در هیئات عزاداری میاندوآب در ایام فاطمیه
۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۷:۵۵
شناسه : 298188
5
رئیس شورای هیئات مذهبی میاندوآب عنوان کرد؛  رئیس شورای هیئات مذهبی میاندوآب گفت: براساس مجوزهای صادره بیش از ۱۰۰ جلسه روضه در ایام فاطمیه با رعایت کامل دستورالعمل های کرونایی در میاندوآب برگزار شد.
پ
پ

آرش قنبری در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به برگزاری جلسات روضه و عزاداری در ایام فاطمیه امسال، گفت: در ایام فاطمیه امسال مانند سال گذشته هیئات عزاداری با رعایت دستورالعمل های بهداشتی صادره، نسبت به برپایی مراسمات عزاداری شهادت حضرت صدیقه طاهره، فاطمه زهرا(س) اقدام کردند.

رئیس شورای هیئات مذهبی میاندوآب افزود: در این راستا هیئات مذهبی و دستجات عزاداری در رعایت مسائل بهداشتی و عمل به توصیه های ستاد ملی کرونا در برگزاری مراسمات عزاداری ایام‌ فاطمیه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نمره قابل قبولی دریافت کرده و عملکرد رضایتبخشی داشتند.

وی اظهار کرد: براساس مجوزهای صادره و هماهنگی های شفاهی بیش از ۱۰۰ جلسه روضه در ایام فاطمیه در میاندوآب برگزار شد که موارد تخلف بهداشتی و کرونایی در آنها مشاهده نشد و هیئتی های میاندوآب بار دیگر در عمل به فرامین رهبری و لحاظ مسائل بهداشتی در مساجد و حسینیه ها نشان دادند به سلامت افراد جامعه حساس و پیشگام هستند.

قنبری تصریح کرد: در ایام فاطمیه امسال هیئات مذهبی در کنار برپایی مراسمات عزاداری در کارهای خیریه هم فعال بودند که از آن جمله می توان به پخش نان صلواتی ، پخت و پخش غذای نذری ، توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی و پخش رایگان ماسک اشاره کرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.