“رستم پور” فرمانده انتظامی میاندوآب شد
۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱
شناسه : 294383
18
"سرهنگ فخرالدین رستم پور" به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان میاندوآب معرفی شد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان میاندوآب امروز با حضور “سردار مسعود خرم نیا” فرمانده انتظامی آذربایجان غربی و اعضای شورای تامین شهرستان در محل ستاد انتظامی برگزار  شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی در این آیین که در ستاد فرماندهی انتظامی میاندوآب برگزارشد، با قدردانی از زحمات و خدمت صادقانه و تلاش‌های شبانه‌روزی سرهنگ حسن شیخ‌نژاد فرمانده پیشین انتظامی میاندوآب، اظهار داشت: شهرستان میاندوآب به جهت قرار گرفتن در شاهراه ارتباطی جنوب استان نیازمند انتخاب فرمانده فعال و پرتلاش بود که سرهنگ فخرالدین رستم‌پور افسری با سابقه و با تجربه در مدیریت‌های قبلی در انتظامی میاندوآب بعنوان فرمانده انتظامی شهرستان انتخاب و معرفی شد.

سردار مسعود خرم‌نیا افزود: امیدواریم با شناختی که از توانمندی، درایت و مدیریت موفق وی سراغ داریم بتواند، بستری امن و محیطی با امنیت کامل و عاری از هرگونه دغدغه و نگرانی برای شهروندان میاندوآبی فراهم آورد.

در پایان این مراسم از زحمات “سرهنگ حسن شیخ نژاد” فرمانده انتظامی سابق میاندوآب تجلیل  و قدردانی و “سرهنگ فخرالدین رستم پور” به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان میاندوآب منصوب و معرفی شد.

“سرهنگ فخرالدین رستم پور” پیش از این جانشین انتظامی میاندوآب بود که با انتصاب “سرهنگ حسن شیخ نژاد” به عنوان فرمانده انتظامی کلانشهر ارومیه، به عنوان فرمانده جدید انتظامی میاندوآب معرفی و شروع به کار کرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.