سپاه، دنیا را متحیر کرد
۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۰
شناسه : 318825
1
امام جمعه میاندوآب: امام‌جمعه میاندوآب گفت: رسالت سپاه، حفظ انقلاب اسلامی بوده و باقدرت به هر کس که به میهن اسلامی نگاه‌چپ داشته باشد، پاسخ محکم و قاطع می‌دهد.
پ
پ

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید حسن‌زاده در خطبه‌های نمازجمعه این هفته میاندوآب با اشاره به سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: بعد از انقلاب اسلامی به برکت درایت رهبر انقلاب اسلامی برخی نهادهای انقلابی تشکیل شد که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از این نهادها است.

امام‌جمعه میاندوآب افزود: سپاه پاسداران نهادی انقلابی برگرفته از ولایت است که هر کجا کشور و نظام اسلامی به آن نیاز داشته باشد حضور یافته و نقش‌آفرینی می‌کند.

وی گفت: سپاه به‌عنوان نیروی خدمتگزار امت اسلامی در مناطق درون‌مرزی و برون‌مرزی در هر صحنه‌ای که موردنیاز باشد، نقش‌آفرینی می‌کند.

حسن‌زاده تصریح کرد: در دنیا مانند چنین نهادی که در همه عرصه‌ها در خدمت‌رسانی به‌نظام و مردم نقش‌آفرینی کرده و در داخل و خارج کشور تأثیرگذار باشد، وجود ندارد.

امام‌جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه جمهوریت و مشروعیت از ویژگی‌های برجسته و خاص حکومت اسلامی است که در سایر کشورها چنین ویژگی نیست، اظهار کرد: مشروعیت حکومت اسلامی، الهی بوده و برگرفته از قرآن و اهل‌بیت (ع) است و در کنار این مقوله نیز مقبولیت و جمهوریت وجود دارد.

وی گفت: رویکرد نظام اسلامی مقابله با استبداد داخلی و استکبار خارجی بوده و این را در تمام صحنه‌ها نشان داده است.

حسن‌زاده افزود: جمهوری اسلامی ایران، مظاهر فساد، ضد اسلام و ضد دینی را از بین برد و تقوا، شجاعت، شهامت و سالم‌سازی جامعه را ترویج داد.

امام‌جمعه میاندوآب با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قله حرکت قرار دارد، تصریح کرد: سپاه با روحیه انقلابی، بااقتدار و با تولید قدرت دفاعی دنیا را به حیرت واداشت و این اقتدار و قدرت و نقش‌آفرینی سپاه در حوزه‌های مختلف سبب دشمنی استکبار جهانی با سپاه پاسداران شده است.

وی با تأکید بر اینکه رسالت سپاه، حفظ انقلاب اسلامی است، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باقدرت و دشمن‌شکن، هر کس را که به میهن اسلامی نگاه چپ داشته باشد، پاسخ می‌دهد و مورد حمایت مردم نیز است.

حسن‌زاده در ادامه به عملیات «وعده صادق» اشاره و اظهار کرد: قبل از پاسخ قاطعانه و تنبیه متجاوز صحبت‌های مختلفی مطرح می‌شد؛ ولی پاسخ قاطعانه ایران نشان داد که گنبد آهنین دروغی بیش نیست.

امام‌جمعه میاندوآب تصریح کرد: عملیات «وعده صادق» قدرت و اقتدار ایران اسلامی و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را به رخ دشمنان کشید و موشک‌های سربازان ولایت، گنبد آهنین را به‌زانو درآورد.

وی اظهار کرد: همچنین عملیات «وعده صادق» بار دیگر سیاست یک بام و دو هوای برخی کشورها را نشان داد.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.