رسالت خطیر معلمان در تعلیم و تربیت اسلامی/معلمان نقش مهمی در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان دارند
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹
شناسه : 294151
9
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: با تلاش و رسالت معلمان بر اساس تعالیم دین برگرفته از فرهنگ قرآنی، تهاجم های فرهنگی دشمنان که از ابزارهای مختلفی مانند ماهواره، فضای مجازی و... استفاده می کند،خنثی می شود.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ امروز در آئین تجلیل از معلمان نمونه در شهرستان میاندوآب به مناسبت هفته معلم، در سخنانی با اشاره به جایگاه و اهمیت شغل معلمی، اظهار کرد: در اهمیت جایگاه شغل معلمی همین بس که معلمان ادامه دهنده رسالت انبیا هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: امام خمینی(ره) معلمی را شغل انبیا دانسته و مقام معظم رهبری نیز از معلمین به عنوان افسران پیشرفت نام می برند.

وی با بیان اینکه امروز به پاس تلاش های معلمین ما در جامعه در کسوت های مختلف به فعالیت می پردازیم، گفت: معلمین رسالت خطیر و مهمی بر عهده دارند که باید به نحو احسن به آن عمل کنند.

پالهنگ با اشاره به نامگذاری سالروز شهادت شهید مطهری به نام روز معلم، تصریح کرد: شهید مطهری معلم فکری انقلاب ما بودند که دشمنان ایشان را شهید کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه دشمنان امروز به دنبال حذف فرهنگ قرآنی و دینی از تعلیم و تربیت و جایگزین کردن فرهنگ غربی هستند، اظهار کرد:  با تلاش و رسالت معلمان بر اساس تعالیم دین برگرفته از فرهنگ قرآنی، تهاجم های فرهنگی دشمنان که از ابزارهای مختلفی مانند ماهواره، فضای مجازی و… استفاده می کند،خنثی می شود.

وی به نقش معلمین در تربیت فرزندان و دانش آموزان اشاره کرد و گفت: معلمین تاثیرگذارترین قشر بر روی فرزندان و دانش آموزان هستند.

پالهنگ با تاکیدبر مراقبت از فرزندان در استفاده از فضای مجازی که اتاق فکر استکبار جهانی روی آن برنامه ریزی می کند، افزود: باید در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی و قرآنی در بین دانش آموزان تلاش کرد و در این راستا نسبت به تولید محتوا توجه ویژه ای داشت.

آموزش و پرورش، کلید توسعه است

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار میاندوآب نیز در این مراسم با بیان اینکه ما از معلمان ادب، احترام و انسانیت را آموخته ایم، افزود: همه ما مدیون تلاش معلمان هستیم.

صمد اکبری با اشاره به نقش مدرسه در تربیت فرزندان، گفت: مدرسه نخستین جایگاهی است که دانش آموزان رفتار اجتماعی را در آن یاد می گیرند.

وی از آموزش و پرورش به عنوان کلید توسعه نام برد و اظهار کرد: زحماتی که در ایام کرونا، معلمان در راستای تربیت فرزندان و امر آموزش متحمل می شوند، بر هیچ کس پوشیده نیست.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میاندوآب نیز در این مراسم در سخنانی از تمامی فرهنگیان و زحمات و تلاش های آنان در عرصه آموزش و تعلیم و تربیت، بخصوص حضور و فعالیت مداوم آنان در شبکه شاد و فضای مجازی تجلیل کرد.

بهروز تقی‌نژاد همچنین با اشاره به شرایط منحوس کرونایی و تغییرات مشهود و اساسی در زیست بوم جدید از همت مضاعف و ابتکار معلمان در به ثمر نشاندن اهداف آموزشی و تربیتی تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.