رجزخوانی ترامپ درباره نقض برجام نمود بارز فحاشی است/ در صورت خروج آمریکا از برجام، ایران به صورت قاطع برخورد می کند
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹
شناسه : 266953
3

نماینده مردم میاندوآب، شاهیندژ و تکاب درباره نقض برجام از سوی ترامپ گفت: امروز تله ای که نو محافظه کاران با خروج از برجام از طرف ایران بتوانند بهانه ای بدست بیاورند، به هیچ وجه ایران اولین کشوری نخواهد بود که امضای برجام را کمرنگ نماید.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، جهانبخش محبی نیا در گفت و گو با خبر نگار اروم نیوز، درباره نقض برجام توسط رئیس جمهور آمریکا عنوان کرد: رئیس جمهور آمریکا نتوانست برجام را نقض کند بلکه در این رابطه رجز خوانی کرد، دلیل اصلی آن هم به شخصیت نارس و دو گانه ترامپ بر می گردد.

وی، تصریح کرد: بلافاصله بعد از سخنرانی های رئیس جمهور آمریکا عربستان سعودی و نتانیاهو رئیس جمهور اسرائیل از فحاشی های ترامپ حمایت و او را نسبت به سخنرانی شجاعانه اش تشویق کردند.

نماینده مردم میاندوآب، شاهیندژ و تکاب، به مواضع کشورهای اروپایی در مقابل سخنان ترامپ اشاره کرد و گفت: کشور های اروپایی به طور صریح و جدی از رفتار های ناشایست رئیس جمهور آمریکا ناراحت بوده و بطور جدی با آن برخورد خواهند کرد بطوری که تمامی سران این کشور ها در مقابل سخنان ترامپ بیانیه صادر کرده و مخالفت خود را در مقابل او اعلام نموده اند.

وی، درباره موضع ایران در مقابل نقض برجام از طرف ترامپ اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران به رفتار منطقی خود با حفظ اقتدار و خونسردی به کار خود ادامه می دهد.

محبی نیا به تله ای که نو محافظه کاران برای ایران تدارک دیده اند اشاره کرد و گفت: امروز تله ای که نو محافظه کاران با خروج از برجام از طرف ایران بتوانند بهانه ای به دست بیاورند، به هیچ وجه ایران اولین کشوری نخواهد بود که امضای برجام را کمرنگ نماید و تا زمانی که منافع کشور در برجام باشد دولت از آن خارج نمی شود.

نماینده مردم میاندوآب، شاهیندژ و تکاب، در پایان سخنان خود گفت: امروز ترامپ با ادعاهای پوچ مثل ایجاد اشتغال در آمریکا سعی در محبوبیت بین جوامع جهانی و ملت آمریکا دارد و در مقابل این کار هاعربستان را مثال زده و قرار داد چند میلیاردی را به رخ می کشد که جز ایجاد نارامی برای خود کاری پیش نمی برد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.